Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Heratorpets Vinja - 19 oktober 2009 18:40

Idag mina kära vänner har jag minsann överträffat mig själv.....Både lyckats föra över mina kamera bilder till datan & lägga in bilder som jag kan använda till bloggen ALLDELES SJÄLV....Det ni Yes! .

 

Jag, Vinja, min kompis Angie och Rex har varit ute och gått en promenad mot våtmarken. Vi hade strålande sol och det blåste ingenting....Kanon skönt Sunshine . Det blev en väldigt massa fotograferande så det tog lite längre tid att gå än det brukar.


  

Vinja, Angie & Rex


  

Så här ser det oftast ut när vi är ute och går om Vinja får som hon vill....En stor pinne i munnen & ju tyngre desto bättre.


  

Angies hund Rex


  

Vinja fick även träna med sin klövje väska idag.....Bra träning för en liten schäfer fröken Thumbs Up .


  

Finns även mycke bra miljö träning på denna promenad. Under detta galler så forsar det massa vatten.


  

Sen något helt frustrerande....MC Donalds ligger på andra sidan ån men det går inte komma över. Så många gånger när vi varit ute och gått & varit sugna på något, sen ligger det på andra sidan....Så nära men ändå så långt borta Thumbs Down .


  

Detta är våtmarken, normala fall brukar det vara massor med sjöfåglar här men dom verkar tycka det var för kallt idag.

 

Efter promenaden bar det av raka vägen till bilverkstaden.....Min bil fick för sig i helgen att den ville leka racer bil, den lät nå fruktansvärt Kicking Dirt . Men vi hade jätte tur som fick komma samma dag vi ringde Yes! , så nu är avgasröret fixat & racer bils karriären är slut för min bils del.

 

Det var allt som hänt hos oss idag....Hoppas ni inte haft alltför långtråkigt här Wink .









Tidigare månad - Senare månad

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards