Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Heratorpets Vinja - 17 oktober 2009 20:07

Jaha då var det premiär för mitt bloggande  Clapping Hands. Det känns jätte pirrigt  Nervous 2, men jag ska göra så gott jag kan så ni får ha lite överseende i början.

 

Så till dagens bravader...

Har idag varit på Eskilstuna BK och tränat med Ingrid och Allt-I. Först vallade vi av en hel uppletande ruta, vi la ut 4 föremål på lite kluriga ställen. Både Vinja o Allt-I hittade sina föremål galant  Woohoo!

 

 

 

     .



Sen var det dags för lydnaden....
Vi börja med Vinjas lydnadspass. Ingrid kommendera mig genom elit lydnads programmet, med uppehåll på dom moment som behövdes lite mer hjälp på......dvs känns som dom flesta moment just nu, men vi har ju trots allt nyligen blivit uppflyttade till eliten så vi får väl skylla på det  
Winky

 

   

Här tränar vi framåtsändande....vilket inte är lätt att lära in....

 

Sen tränade Ingrid med Allt-I. Dom tränade störnings träning  och körde igenom elit lydnaden.

Vad hon mer gjorde kan ni läsa i hennes egen BLOGG.

 

Det var väl det vi hittat på idag. Just nu sitter jag hos Angie och försöker lära mig det här med att blogga, vilket inte är så lätt.....men med lite träning o hjälp kommer jag nog klara det här till slut Sunshine .


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards