Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Små Kylig Promenad

Av Heratorpets Vinja - 3 januari 2010 23:14

Idag så hade inte Angie sovmorgon så vi slapp gå själva  Wakka Wakka. Mycke roligare med sällskap på promenaderna, dom känns inte så långa då   . Eftersom jag skulle iväg och jobba på em får man ju hitta en lite lagom runda, och det lyckades vi med  Way To Go .

 

 

Som vanligt träffades vi vid slussen, brukar nästan alltid börja våra promenader där om vi inte åker iväg och går.

 

 

  

Vinja står och väntar att Rex ska komma....

 



Gick ut mot våran udde sen mot Torsharg. Kom sen förbi Edvardlunds skolan, mot Glömsta dagis och Gökstens skolan sen hemWalking The Dog Female .



   

Rex och Vinja i den lilla solen sol lyckades kicka fram, så mycke mer än så blev det inte tyvärr   .

 


  

Vem är det egentligen som gömmer alla bra pinnar i snön  Thinking .

 


  

Men ni ska inte tro att ni lyckas med det, en schäfer flicka ger sig inte så lätt  .

 


  

Vad gör man inte för att matte ska få kort till sin blogg.....

 


  

Torshällas bästa målvakter  Save .

 


  

Är du säker matte man kan åka i den här  Hmm . Den är ju iskall  Freezing Cold och inte rör den sig heller.

 


  

Min lilla snutta i dom stackars få solstrålar som titta fram   .

 


Fick ihop en promenad på ca 6,5 km så det fick duga, hinner tyvärr inte så mycke mera om man jobbar heller   . Men vi var ute lite drygt 1,5 timmar i alla fall   

 

 

Blev tyvärr inte så mycke bilder idag  Sad , var både kallt och dåligt med inspiration  Sorry.

 

 

Ska åka i morgon till Vinjas uppfödare för att kolla hur hon ligger till inför höglöpet. Tror inte det är dags än men åker hellre en gång extra och kollar än missar det.

 

Är på dag 12 i löpet i morgon.

 

 

Sköt om er  Heart Glasses 








 
 
Angie

Angie

4 januari 2010 00:33

Vad spännande imorgon :D !!!
Du får höra av dig efteråt !!!
Lycka Till & Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Maria&Hera

Maria&Hera

4 januari 2010 11:04

God fortsättning till er med och tack för kommentaren i min blogg!
vilket fint kennelnamn din hund har:)

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Vicky

Vicky

4 januari 2010 12:15

Kallt och blåsig var det i går. Vi tränade uppe på Odlaren och gick en sväng i deras skog. Nu har jag uppdaterat bloggen.
Kramar Vicky

http://www.berdis.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards