Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 8 januari 2010 18:21

Har varit kanon fint väder med sol  och blå himmel  Mostly Sunny idag. Men tyvärr har jag inte fått njuta så mycke av den. Har jobbat på fm, slutar kl 2 och brukar kunna vara ute till halv 3 men tyvärr så börjar solen försvinna då och börjar bli kallt  Shiver .

 

Vinja och jag gick en sväng runt på dom plogade vägarna  Walking Dog , är mycke skönare så. Var väl ute ca en timme innan jag börja frysa, Vinja hade nog gärna gått lite till tror jag. Blev ca 4 km, önskar verkligen att det kan bli "lagom" kallt så man kan ut och gå ordentligt.

 

 

Blev lite soliga bilder idag   men tyvärr inte så många då det blev så himla kallt utan vantar.

 


  

Du hänger väl med nu matte....

 


  

Vackert rönnbärs träd i solen.

 


  

Härligt med sol.

 


  

Min lilla raring  I Love You .

 


  

Kollar läget.

 


  

Lite bildbevis att vi hade sol idag.

 


  

Vinja vet hur man poserar.

 

 

  

Lilla skruttan i solnedgången.

 


I morgon blir det en tur till Monika igen för att se om den lilla damen kommit in i höglöpet än. Men jag är tveksam om hon är det Question Mark. Tycker inte det ser ut som det. Men, men det kan ju hinna ändras till i morgon.

 

 

Så håll tummarna att det är så, börjar bli jobbigt åka så mycke  No . Hon är i morgon på dygn 17 så det borde väl vara dags snart.

 

 

Vi hörs i morgon med en rapport hur det gått.

 

Ha en bra kväll och sov så gott  Hammock 1 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards