Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Skönt Med Promenad I Solen

Av Heratorpets Vinja - 11 januari 2010 21:18

Äntligen har vi lyckats hinna med och gå en promenad  Walking The Dog Male. Gick med Angie och Rex ut mot Kolsta och vände. Var kanon skönt då solen sken från en klarblå himmel  Mostly Sunny. Vinja blev glad att få träffa Rex och busa lite, vilket går alldeles utmärkt eftersom Rex är kastrerad  Way To Go.

 

Fick ihop en sväng på ca 7 km och lite kort i solen  .

 


   

Hmm undrar vem som gått här då  Hmm 2.

 


   

Vinja på sandlådan och väntar på Rex.

 


    

Här kommer dom.

 


  

Min lilla sötnos   

 


  

Rex träna med klövjeväskan idag.



  

Världens bästa Vinja  Sign I Love You , undrar om det växer nått inne i den magen nu då  Thinking .

 


  

Bus lotta i snön.

 


  

Springer i kapp efter Rex boll....Vem kommer först....

 


  

Ha ha jag tog den först  Wakka Wakka .

 


  

Men hallå....Det är faktiskt min boll som du tagit  Soccer bounce .

 


  

Skruttan i snödrivan.

 


  

Angie och jag hade foto krig idag  Laughing 2 .

 



  

Rex, Angie och Vinja i solen.

 


  

Så härligt med sol   .

 


I morgon blir det en sväng till Ixxon igen för en andra och sista parning, ska bli spännande och se hur det går. Får hoppas det är samma bra väder där i morgon som dom hade sist. Inte kul stå ute 30 min om det är kallt  No .

 

 

Tack alla ni som är med och stöttar oss på bloggen och sms  Bow Down, det känns verkligen skönt.

 

 

Med hopp om en bra dag i morgon också så hörs vi kanske då med en rapport, beror lite på hur sent jag kommer hem om jag hinner.

 

Ha en riktigt skön kväll och var rädda om er i kylan  Blow Kiss 





 
 
Angie

Angie

12 januari 2010 08:57

Lycka till idag och hoppas att allt går bra :D !!!
Kör försiktigt !!!
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Vicky

Vicky

12 januari 2010 11:08

Tjoo hoo! Idag är det mulet och inte fullt så kallt ute. Det blir en bra dag för parning:). Ja kör försiktigt det är halt där ute på vägarna.
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Anna

Anna

12 januari 2010 14:36

Å va skoj att det blev en lyckad parning!! Håller tummarna för att det blir fler bra parningar nu också :-)
Kramar från oss i dalarna!

http://www.hogosta.se

 
Ingrid

Ingrid

12 januari 2010 23:13

Spännande - det går säkert bra i dag också.

http://www.kennelenduro.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards