Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Andra Försöket Med Samma Blogginlägg

Av Heratorpets Vinja - 11 februari 2010 08:40

Fan vad arg man blir på dom här jävla datorerna ibland  Computer Smash. Hade skrivit ett inlägg igår kväll, var klar och skulle publicera det och vad händer då.........Jo den säger självklart att det är nå fel på sidan så allt försvinner  Soapbox, fan vad man blir argMean . Hoppas det funkar nu för jag tänkte försöka igen. Men ni får nog den förkortade verisionen nu på morgonen.

 

 

 

Blev inte så mycke promenad igår då det börja snöa massor strax innan vi skulle gå  Snowstorm.

Gillar inte få all snö på glasögonen för man ser ju inge då, sen blåste det och jag tycker inte det är skönt att gå då så hon fick nöja sig med en liten fjuttig sväng.

 

Gick ut mot udden och runt Torsharg, fick leka lite med bollen också, men helt klart hade min lilla flicka velat gått längre.

 

Men vi han i alla fall få ihop lite bilder på den korta svängen.

 


   

Satte på henne sitt täcke för hon inte skulle bli kall, är kanske lite larvig men eftersom hon inte ska bli kall om magen får hon ett på sig.

 


   

Det var bara grått ute igår.



   

Gjorde en vurpa ner i snön innan hon kom upp på stubben som finns där under snön.

 


   

Snöig i hela ansiktet.

 


   

Mattes lilla pärla  .

 


   

Får hoppas den här träbron håller hela vintern med all snö på.

 


   

Så fin i sitt täcke. Kan undra varför dom inte har gjort det så det täcker ner på benet  Hmmför det hade varit bättre. Magplattan är i alla fall kanon som går så långt bak.

 


   

Hallå bollen kan du inte röra lite på dig......



   

Matte kan du få lite fart på den här saken......

 


   

Okej då, får väl göra nått själv då. Tugga på den funkar ju också.

 


   

Hoppa ut i snön som var så djup att hon nästan försvann.

 


   

Har hämtat sin boll.

 


Som sagt så blev det inte långt. Om jag orkar släpa mig bort från datan strax kanske min lilla fröken kan få gå lite längre idag  Walking The Dog Female.

 

 

Sen håll tummarna att ni faktiskt kan läsa det här när jag snart ska publicera det.

 

Höll på att glömma, åt en smarrig semla igår. 



   

Visst ser den smarrig ut  Eating Pieden var jätte god.




Ha en skön dag nu så hörs vi kanske i kväll om tekniken vill, man kan ju aldrig vara säker hur det blir på den fronten.

 

 

Tills vi hörs nästa gång Bye Bye  Hello  





 
 
Nina

Nina

11 februari 2010 10:04

Ajamen hur segt är inte det!? Jag HATAR när det blir så ... man skriver och skriver och POFF så är allt borta :(. Vinja måste vara Sveriges mest fotograferade vovve *fniss*. Härliga bilder trots frånvaron av Luman på himlavalvet! //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Ann-Margret

11 februari 2010 12:27

Nina:
Ja du så mycke kort som jag tagit på henne sen min kompis övertala mig börja blogga, har ja inte på henne under hela hennes uppväxt.
Men det är inte lätt när man fotar varje dag för man kan ju inte få hur mycke olika kort som helst. Har nog tagit kort från alla möjliga vinklar och vrår på min lilla flicka. Även en massa arrangerade kort också på olika ställen har hon fått ställa upp på. Tur hon är snäll och går med på sin mattes alla konstiga ideer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards