Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Äntligen En Solig Promenad

Av Heratorpets Vinja - 11 februari 2010 22:51

Åhh vad härligt, nu är jag äntligen ledig några dagar  Na-na-na-na. Inte så många tyvärr eftersom jag börjar igen på söndag kväll och gör 4 nätter  Sadly I Can't.

 

 

Har haft ett kanon väder idag med sol och blå himmel  , är så mycke roligare gå ut och gå då. Ända tråkiga är att man skulle till jobbet så man kunde ju inte njuta hela dagen av det vackra vädret  Mostly Sunny.

 

 

Blev i alla fall en längre sväng än vi gjorde igår, gick Stora Gökstensrundan som är ca 6 km.

 

Är så mycke roligare med kort  Snappynär solen skiner, blir så mycke gladare då  Too Happy 1.

 


   

På väg ut och Vinja undrar som vanligt varför det ska stannas hela tiden.



   

 Valentine hand heart


   

Liten närbild på den lilla flickan   

 


   

Här har bävern varit och ätit lite  Beaver.

 


   

Kort tagit i markhöjd.

 


   

Inte så vacker stil, men det är sol.

 


   

Den här båten dröjer nog innan den kommer loss. 

 


  

Så vacker, ser faktiskt ut som om midjan är lite större. Tycker hon var mera slimmad förut. Så det finns hopp.

 


  

Min vackra Vinja.

 


  

Lipar åt oss gör hon den lilla busungen.

 


  

Gillar sin boll.

 


  

Hitta en liten pinne också......

 


  

......som såg ut så här några minuter senare.



  

Riktigt härligt ute, önskar vi kunde ha såna här dagar oftare.

 


  

Lite poserande i solen.

 

 

   

Bäst passa på visa lite blå himmel medans den finns. I morgon kan den vara borta.

 



I morgon blir det en tur till uppfödaren för att hämta det foder hon ska äta lite längre fram och lite koll hur hon tycker hon ser ut. Vinja är idag på dag 33 så hon gått lite drygt halva tiden. Spännande, spännande.

 

 

Det var allt för oss idag. Nu hoppas jag verkligen att inte datan/bloggplatsen krånglar så allt försvinner  Mean då blir jag vansinnig på den här datanThrow Computer, så håll tummarna.

 

 

Med lite tur blir det lite kort från uppfödaren i morgon. Men det är inte lätt få till några bra bilder då dom aldrig är stilla när man ska fota.

 

 

 

Hörs i morgon. Natti, Natti    Sleeping 





 
 
Mia

Mia

12 februari 2010 10:31

Hej..vilka underbara solbilder. Ser riktigt hur lilflickan Vinja njuter. Håller med dej ang hon ser lite rundare ut ;-D.
Ååå semlan såg riktigt mumsig ut, tror jag ska ta en sväng om kondis senare idag :-).
Ha det gött // Mia

http://www.sokhundarna.se

 
Maria&Hera

Maria&Hera

12 februari 2010 12:53

Här var det soligt och fint:!)
Hon har ett snällt uttryck i ansiktet, din tjej.

http://belgarfans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards