Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Mulen Promenad & Träning I Kungsörs Hallen

Av Heratorpets Vinja - 1 mars 2011 21:40

Var är solen som dom lovat i 2 dagar nuThinking, inte är den här i alla fallNo. Hoppas verkligen man kan få se en skymt av den i morgon.

 

Började dagen med lite sovmorgon  Dreaming , var verkligen skönt. Gick upp strax   innan halv 10Happy . Men tror ni jag kom i säng i tid igår då, nej nej No. Klockan var över halv 2 i natt innan jag la mig.

 

 

Förmiddagen gick i seghetens tecken. När Vinja varit ute och fått sin frukost hamnade jag framför datan  Computer . Tiden gick rätt fort för frukosten åts strax innan kl 12Wink.

 

 

Vid 1-taget så blev det en promenad runt Lilla Göksten Walking The Dog Female . Var inte mera än -3 grader ute men blåste så det var rätt kallt på vissa ställenFreezing Cold. Rundan blev ca 3,5 km.

 

 

   

Mumsigt att gnaga lite på pinnen.

 

    

Den nya lyxiga bollhängaren Vinja   .

 

    

Väntar på sin boll.

 

    

Så här grått och trist hade vi här idag.

 

   

Den här kissen verkade inte vara rädd om livet som knalla runt på isen.

 

 

Efter promenaden bar det iväg in till stan för att hämta lite mat på Spicy Hot  Chinese Restaurant. Älskar verkligen deras mat.

 

Han sen lagom hem för att packa träningsväskan. Skulle träffa Ingrid kl 16,00 i Kungsörs hallen för lite träning.

 

  Kan väl tyvärr inte skryta med att det blev så jätte planerad träningSorry . Men lite fotgående, stegförflyttning, kryp och apporteringar blev det. Jo en inkallning med ställande blev det också.

 

Är nöjd med dagen träning Teethy, men nog finns det mycke att fixa till innan man törs börja kolla på några tävlingar igen. Hoppas verkligen vi kan få tillbaka det vi hade i höstas....Och gärna lite till Wink.

 

 

Några ynka kort blev det från träningen. Vet inte varför men det är jätte svårt att få bra bilder inne i hallen No. Men, men det är inte mycke göra åt.

 

 

  

Med metallapporten.

 

  

Tunga apporten.

 

  

Men hallå morsan, hur länge ska jag behöva titta på dig innan jag får min boll egentligen.

 

  

Riktigt fin kontakt har hon Allt-I i fria följe   .

 

  

Sista bilden innan vi åkte hem.

 

 

 

 

I Morgon så är det dags att besikta bilen. Hoppas verkligen den går igenom med inte allt för dyra fel att laga Mechanic.

 

Vet inte än vad vi ska hitta på i morgon, men nått hoppas jag att det blir.

Bye, Bye Kisses.






 
 
Freja

Freja

2 mars 2011 02:23

Vilken tur din matte har som har dig! Så sprider du ju lite solsken ändå :-) och att du kan metallapport!!! Det är ju jättesvårt!
Imponerad massor... Frejakramar!

http://prinsessanfreja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

2 mars 2011 03:24

Vad härligt med en sån hall att träna i! Speciellt denna kalla och trista årstid!

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

2 mars 2011 07:19

I dag blir det nog lite sol här, söta apportbilder;-)
Ja att ta bilen till besiktning kan vara ett riktigt äventyr, hoppas dom inte hittar några fel.
Ha en skön onsdag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

2 mars 2011 08:08

Tackar för grattis till Yrla:)
Massa nytt sen jag var här sist, hinner inte med nu när vi inte är hemma och jag har egen dator.
Ljusrör inomhus ger som regel konstigt ljus på foton, ofta får man prova sig frm och försöka komma ner i slutartid. Men jag tycker det blev bra ändå mht lysrören:)

http://www.yrlabus.se

 
Sarah

Sarah

2 mars 2011 09:26

Här har det varit tråkigt och trist också men idag försöker solen bryta sig fram iaf! fina kort dom du fick till iaf :) Skönt att ni kan träna inne, lyx! :)

Sv;Näe det är inget roligt och svårt att bli av med om det börjar. Jizz går igång om jag använder rösten eller tar i henne. Då gasar hon som attans och gnäller ännu mera för att hon blir stressad och frustrerad. Där funkar klickern bra faktiskt och hon blir lugnare iaf. Hoppas det ska bli bättre!
Så är det ju,gnället/pipet kommer nog utan att dom ens märker det ibland. Men ibland är det medvetet.

Vi får se om detblir något mera tävla för våran del, är inte säkert men kan vara roligt att få bort det och till det iaf, OM man nu skulle våga sig ut på plan igen!!

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

2 mars 2011 09:30

...vilken underbar hall att träna i!! *avis* de har vi inte här kan jag lova, blir väl isf kalla ridhus men de tar ju så förbenat mycket för att hyra dessa.
Vi hoppas på barbacke snart så vi kan komma ut å spåra ordentligt, de va ju ett tag sen sist...träningen gick superbra i måndags så den karamellen suger jag fortfarande på

http://www.gammtackan.blogg.se

 
sofie

sofie

2 mars 2011 19:23

kan berätta att här har solen varit hela dagen. Två underbara promenader med sol på kroppen. Underbart kort med bollen hängande om Vinjas nos. Den gillade vi skarpt. Blir så avundsjuk när jag ser er träna inomhus vi skulle också vilja göra det. Men vi väntar på barmarken i stället. :(

Hoppas att ni får en bra dag i morgon

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

3 mars 2011 13:15

Skönt att vara inne och springa om det är tassigt väder ute, någon sån där stor hall finns inte här, det är bara väldans liten, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards