Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Sista Omgången Bilder På Vinjas Sötnosar För Denna Gången

Av Heratorpets Vinja - 10 juli 2012 20:45

Jaha, då var första natten avklarad och man en dag närmare semestern   .


Idag har det verkligen varit ett riktigt skitväder   , det har regnat så gott som hela dagen   . Så idag har jag inte gjort så mycke mera än och sovit   , slappat i soffan och sen sovit lite igen   . Så det är väl bara hoppas att man är pigg nu till nattskiftet.


Så här tråkigt såg det ut från vårat fönster på em.


.

 

Mörkt, mulet och trist   .


 

Och en massa vattenpölar överallt.


.

Inte för att det är kul att ha Vinja borta, men såna här dagar känns det inte fullt lika jobbigt om ni förstår vad jag menar   .

Eftersom det är så trist ute så tänkte jag pigga upp er med dom sista av valpbilderna som jag tagit. Denna gången är det inomhus bilder då det som sagt började att regna efter en stund när valparna var ute, så det var bara att gå in.


Så här kommer veckans sista bilder på Vinjas valpar.


.

 

Matdags, varför stå och äta när man kan sitta tycker tiken märkt rygg.


 

Tik nacke gillar också maten.


 

Hela gänget vid maten.


 

Tjejerna.


 

Två av grabbarna.


 

Nacken hugger in på mina fötter.


 

Okänd sötis.


 

Lite bus efter maten.


 

Liten söt gosse.


 

Mera bus.


   

En av gossarna har lite dragkamp.


 

Nacken gillar mina skor.


 

Vad gör ni där ute då....


 

Två nyfikna flickor.


 

En till som hittat leksaken att busa med.


       

Gossen märkt vä fram har hittat sig en väldans kul leksak.


 

Mera bus.


 

Tror detta är nacken som hittat sig en leksak.


 

Busig och söt.


 

Nacken med kampsaken.


 

Söta tjejen märkt nacke.


.

Ja det var som sagt allt för denna gången med bilder från Vinjas småttingar. Måste ju som sagt välja vilken av tikarna jag ska ha nästa gång jag åker dit och det kommer verkligen inte bli lätt   .


Får väl blunda och böja mig ner och ta den jag fångar först kanske   . Ja ja, har ju några dagar till att fundera och sen kolla en massa nästa gång jag åker dit.


Sköt om er nu och ha det så bra. Själv ska jag snart åka och jobba   .

 

 
 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

10 juli 2012 21:54

Det kan då inte vara lätt att välja.....alla ser ju likadana bedårande fina ut!!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Monica

Monica

11 juli 2012 11:47

Har du valt ännu.
I dag är det i alla fall inte lika kvalmigt här fy vilket otäckt väder det varit sedan i fredags.
Är inte i form ännu efter lördagens elände.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

11 juli 2012 14:16

Ojojojoj, vilket svårt beslut!!!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Annelie

11 juli 2012 16:36

Hej Ann-Margret! Fina bilder på fina valpar och jag förstår att det är svårt att välja... (Har också kollat dina fina bilder på F-kullen då du varit där.) Du lyckas verkligen få till de där ögonblicksbilderna :)
Ska bli kul att få se vem lilla Bozza blir. Och jag undrar just vem Enduros Farah är - eftersom hon ska flytta hem till mig! ;)

 
Emma och malte

Emma och malte

11 juli 2012 18:31

Nu är det ännu en dag närmare semestern för dig!! :-)
Hoppas du lyckas klura ut vilken av dom du ska välja! Kan tänka mig hur tankarna snurrar i huvudet.
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Anna

Anna

11 juli 2012 19:13

Va stora Vinjas sötnosar börjar bli :)
Vi ses väl nästa vecka?

http://www.hogosta.se

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

11 juli 2012 19:40

Inte lätt när båda ser precis lika ut. Snart dags för flytt antar jag, här har vi noll koll på tideräkningen för tillfället

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jenny o Brio

11 juli 2012 20:09

Fyttirackarn så söta dom små valparna är!!! Tur att jag fortfarande har i färskt minne hur vassa små gaddar dom har ;-)
Jo nog är det lättare att vara hundlös när regnet häller ner. Men det är inte så länge kvar nu tills du får hem din dam med dotter :) Åh så spännande att börja med en ny liten valp :)

 
Kasper

Kasper

11 juli 2012 23:58

Kanske att någon av tjejerna bestämmer sig för HON ska välja just dig? Det vore väl käckt. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 juli 2012 00:18

Svårt beslut!!! Ropa Bozza, och se vem som kommer ;-)
Hur du än gör, så blir det säkert jättebra.
Jaha, dags för semester snart? Hoppas vädret rycker upp sig! Så här kan vi ju inte ha det.
Kramar
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Anna med flock

Anna med flock

12 juli 2012 08:32

visst är det riktigt tråkigt med allt regn... får hoppas på fint väder sen när det är dags för Vinja att komma hem igen så ni får njuta då istället. Inte lätt att välja valpis... dom ser ljuvliga ut hela högen :) Kommer nog bli toppen oavsett vilken liten stjärna det blir som följer med dig hem sen. Kram!

http://timsevimse.wordpress.com

 
Monica

Monica

12 juli 2012 14:03

Uppehåll idag men regnat i natt, skönt att det inte är hett i alla fall.
Känner mej lite knepig saknaden är stor, varför ska allt gå så fort.
Ha en skön kväll/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

13 juli 2012 08:34

Här har jag vart borta från allt vad bloggar heter ett tag och nu fick jag en mindre chock, herrejösses vad dom små liven blivit stora :D åh så mysiga!!! Hoppas allt är bra med dig,Vinja och alla små!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Jessica Gnista & Glimma

Jessica Gnista & Glimma

13 juli 2012 15:42

Åh vad roligt men ack så svårt att välja valp..... Men om tikarna är jämna i sättet/temperament så är det bara att lyssna på din magkänsla :) Lycka till!

http://www.skeppartorps.se

 
Nina

Nina

13 juli 2012 21:19

Herregud vad stora de hunnit bli, valparna :)! Underbara bilder. Jag valde Yaxxon när han var 2 veckor - han var helt enkelt sötast och det var även Kajsa på sina tid *hehe*. Väldigt seriöst *not*. Tror nog du kan ta en högen bara! //Kramkram

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards