Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Mera Valpbilder & Kort Från Parken Zoo

Av Heratorpets Vinja - 16 juli 2012 21:45

Idag så har det varit ett härligt väder med sol   . Men det har inte varit super varmt för det har blåst lite.


På fm så åkte jag och Per in till Parken Zoo för att kolla och fota lite på djuren. Det var kul att gå och kolla för det var nog några år sen jag var där sist.


Har självklart en massa bilder på djuren från Parken Zoo som ni ska få se. Men först kommer resten av bilderna jag tog i lördags på Vinjas valpar.


Så jag måste varna er redan här att det blir attans mycke bilder i bloggen idag   .


.

 

Hon ser allt lite uttråkad Vinja på denna bild. Börjar bli jobbigt vara morsa till ett gäng hulliganer.


 

Söta Bozza.


 

Bozza i gräset.


 

Bozza busar med ett av sina syskon.


 

Liten sötis.


 

Bozza.


 

Vinja och två småttingar.


   

Tiken märkt nacke drar i en läder sak.


   

Bozza och en av hanarna.


 

Mera bus.


 

Tror det är en liten gosse.


 

Bozza på hugget.


 

Bozza spanar in nått.


 

Ziwa och Bozza har dragkamp.


 

Stolt vinnare av kamptrasan är Bozza.


 

Syskonen vill också ha leksaken.


 

Söt liten gosse.


 

En till söt gosse.


 

Tik märkt nacke busar med att av sina syskon.


 

Tik märkt nacke tar en paus.


 

Tror detta är Bozza.


 

En av hanarna med en god pinne.


 

Kolla in kaxiga Bozza.


 

Bozza undersöker parasoll hållaren.


.

Ja det var alla valpbilder för denna gången. Nu dröjer det en vecka tills det blir några flera.


Ni skulle ju som sagt få se på lite bilder på djuren från Parken Zoo och dom kommer här. Det är tyvärr lite blandad kvalite på dom då man var tvungen att fota genom glas på många ställen. Men jag hoppas att ni ska se nått i alla fall   .


Eftersom jag inte vet vad alla djuren heter som jag fotat så får ni bara alla bilder i en hög.


.

                                                             


.

Ja då var det slut för kort för denna gången då. Hoppas att ni orkade se ända hit ner nu då när det var så väldans mycke kort.


Ha det så bra ni alla så hörs vi en annan dag   .

 
 
Patricia o grabbarna boys

Patricia o grabbarna boys

17 juli 2012 06:43

Vi hänger alltid med på alla fina bilder.....tröttnar nämligen aldrig på dem.
Bozza ser ut att bli en härlig tjej!
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.se

 
Felix

Felix

17 juli 2012 18:31

Jistanes va valpingarna har växt, fast det har jag oxå, hihi. Jag förstår att Vinja är less på dem, för de har massvis med vassa gaddar det är jag säker på, hihi.

Så många djur det fanns i Eskilstuna djurpark, jag som trodde det var många djur men få sorter, hihi. Du hör att jag inte är så hemma på allt ännu men jag är ju bara en sketen valping som inte kan allt än, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

17 juli 2012 21:19

Härliga bilder på småmonstren;-)
Vilken läcker bild på Surikaten som "spelar" död, kul med en massa bilder på "vilda" djur.
Ha det bra/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Emma och malte

Emma och malte

17 juli 2012 21:36

Hur kan man inte titta på bilderna :-) Valparna är ju så gosiga och söta :-) Hade velat ta upp dom allihopa o kela med dom!
Och tänk så de växer, kommer ju ihåg när de var så små så små ;-)
Jättefina bilder på alla de andra djuren med ju :-)
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Rudi o matten

Rudi o matten

17 juli 2012 23:06

Av alla djuren är allt Vinja och Bozza dom snyggaste, tycker vi! Fast det var attans kul att se så många fina foton på exotiska typer också!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Anna & Nova

Anna & Nova

21 juli 2012 10:02

Så fin hon är din lilla Bozza :) Härligt att få hem båda flickorna snart :)
Ja vi sätter 1:a priset nån gång ;) Jag var otydlig i ett moment så vi nollade det annars hade vi blivit uppflyttade för hon gick riktigt bra och hade fyra tior :)

Kram

http://ellegaard.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards