Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Heratorpets Vinja - 12 mars 2014 20:25

Blir en liten kort sammanfattning igen då.


I tisdags blev det ett pass för Bozza i Treadmillen, blev sammanlagt 30 min och det blev intervallträning för Bozza. Blev 5 min uppvärmning och sen 5 min trav varavat med 5 min skritt med Jet Stremen.

För Vinja blev det bara en kort rastning med Bozza efteråt.


.

   

Bozza i Treadmillen.


 

Får man bada lite också kanske.


.

Idag så blev det en promenad mot Våtmarken med lite intervaller för tjejerna. Blev 6 st intervaller som sammanlagt blev 2000 meter. Promenaden blev drygt 5 km   .


Blev självklart lite bilder och dom kommer här.


.

 

Bus med morsan.


 

Poserar lite.


 

Spännande med vatten.


 

Vackra solen.


 

Min fina Bozza.


   

Lillpluttan   .


 

Vinja   .


 

Mina fina flickor.


   

Dragkamp med morsan.


Pluttan.


     

Bozza med sitt roliga rep.


Attack på morsan.


 

Mysigt att rulla tycker Vinja.


 

Min vackra Vinja.


 

Bus.


     

Mera kul med repet hade Bozza.


 

Intervallträning.


   

Full fart på Bozza.


   

Full fart på Vinja.


 

Bägge ville ha bollen.


 

Vattenpaus.


 

Bozza i ännu en intervall.


 

Vinja i en intervall.


 

Min söta Bozza.


 

Dragkamp med bollen.


.

Ja det är vad som hänt här. Nu är det dags att åka och jobba så ni som får sova säger jag natti natti till   .

   


   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards