Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Blir En Snabb Blogg Innan Jobbet

Av Heratorpets Vinja - 25 augusti 2014 20:31

Ja då var det dags för lite sammanfattning av vad vi gjort dom här dagarna igen.


Tisdag 19/8 Blev spår för tjejerna på Torsharg. Bozza fick ett spår ca 690 meter med 5+slut och Vinja ett spår på ca 540 meter med 5+slut.


Körde även igenom appell momenten med Bozza.


Onsdag 20/8 Blev ca 30 min simträning    vid Jolle Basen för tjejerna. Åkte sen till SHK och körde igenom appell momenten med Bozza.


.

Här kommer denna dagens simbilder, alla i ett svep då jag inte hinner skriva något.


.

                                 


Mina fina flickor   .


Här kommer några "träningsbilder" på Bozza. Blir ju lite fejkade bilder då det är svårt att fota under själva träningen   .


.

 

Hopp.


       

Stilstudie av apporteringen.


 

Bozza med apporten.


Torsdag 21/8 Bozza tränat 30 min i Tredmillen varav 25 min i trav i Jet Streamen   .


Fredag 22/8 Promenad ca 3,5 km med uppletande 5 föremål var som gick bra   . Blev även ett lydnads pass för Bozza med som vanligt appell momenten förutom hopp då vi var på Torsharg. Gick skapligt förutom framförgåendet som är ett helvetets moment   .


Inga bilder från den dagen.


Lördag 23/8 Blev en cykeltur för tjejerna. Vinja fick hänga med på första lilla svängen som blev ca 3 km och Bozza fick hela svängen som blev ca 7 km.


Söndag 24/8 Började med spår på Torsharg för bägge tjejerna. Bozzas spår blev ca 650 med med 5+slut och Vinjas blev ca 540 meter med 5+slut. Bägge spårade jätte bra   men Vinja missade tyvärr en pinne   .


.

 

Bozza redo för sitt spår.


 

Bozza med slutet.


 

Bozza med alla pinnar hon hittade.


 

Vinja redo för spår.


 

Vinja med slutet.


 

Vinja med sina pinnar.


.

Sen åkte vi till Jolle Basen för ca 30 min simträning.


Här kommer lite bilder från badet, alla i ett svep igen.


.

                       


Åkte sen till SHK och körde igenom appell momenten med Bozza. Gick helt okej om man borser från framförgåendet   .


.

   

Bozza hoppar.


 

Bozza med träapporten.


.

Ja då var jag ifatt igen då   . Får se när nästa blogg blir men om jag känner mig rätt just nu så dröjer det.


Ha det så bra alla där ute för nå drar jag till jobbet   .


 
 
Malin

Malin

26 augusti 2014 08:31

Så fina bilder :) och så duktiga tjejer :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards