Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Lat Matte

Av Heratorpets Vinja - 7 december 2009 23:01

Hur länge ska man behöva stå ut med det här helvetes vädret   . Önskar nästan ibland man vore en björn    och gick i ide och vakna till våren igen.

 

 

Har verkligen inte varit en sån bra dag för Vinja idag för hennes matte var riktigt trött och seg   . Och inte blev det bättre av att det regna den tiden vi brukar ut för att hinna gå ordentligt. Så hon fick nöja sig med en sväng ut mot udden och till Torsharg. Där utnyttja vi i alla fall den stora gräs ytan som finns där och gjorde några långa intervaller  .

 

 

Lite bilder han jag med också på den lilla sötnosen. Har väl aldrig fotat så mycke sen man börja blogga. Finns nog mer bilder från oktober tills nu än från valp tills "innan" bloggandet. Den lilla flicka får stå ut med mycke tokerier som hennes matte hittar på  . Men snäll som hon är finner hon sig i nästan allt jag hittar på.

 


  

Utanför trappen på väg ut.



  

Vinja kollar in en av alla bryggor som finns utefter ån.

 


  

Min lilla gullunge   .

 


  

Här uppe har man bra utsikt.

 


  

Den här biten av vägen var inte kul   .



Blev ju lite intervaller med bollen nere på gärdet.

 


  

Okej, jag ser vart du lagt bollen.

 


  

Vinja på väg i fullt ös efter sin boll.

 


  

Ända längst bort till slutet av gräset sprang hon. Borde vara i alla fall 250m.

 


  

På väg till baka med sin kära boll.

 


  

Litet bustroll.



  

Sen blev det hela den här biten också, ända längst bort där gräset slutar.

 


  

På väg tillbaka igen.

 


  

Här hitta vi en grävskopa att posera i också.

 


Det lilla gjorde vi idag. Promenaden blev inte mera än 2 km, men med intervallerna spran hon nog ca 1500 meter till.

Hoppas man är piggare i morgon.

 

 

Ha det gott!!!

 

 

Natti Natti   



 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

8 december 2009 22:33

Ja ibland har man bara inte lust med något. Gick i alla fall runt sjön ikväll. Blev inget i morse. Men ingen kamera, fungerar inte i mörkret. Tyvärr.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards