Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Heratorpets Vinja - 10 december 2009 20:29

Nu blir det en snabb uppdatering för jag ska börja jobba snart   .

 

 

Blev en tur med Angie & Rex runt Gärtre den längre rundan idag. Blev inte många kort heller då det var jätte mulet   och svårt ta kort   .

 

 

Fick i alla fall ihop en bra runda på ca 9 km och en jätte lerig hund med mig hem, så både Vinja och jag har fått röra på oss idag också  .

 


  

Min pärla på väg att möta Angie & Rex.

 


  

Nu är dom nog på väg.

 


  

Rex i sin reflex väst.

 


  

Riktigt lerigt var det.

 


Mer än så blir det inte för idag. Har bara i natt kvar att jobba men börjar tyvärr på måndag igen med nio nya dagar att kämpa sig igenom   .

 

 

Föresten kan ni få några bonus bilder sen när jag och Janne var och träna sist. Fick dom för ett tag sen.

 

Blir lite uppletande bilder.



  

Vinja och jag redo för ett uppletande. Men hu inte kul se sig själv på kort.

 


  

Ute och letar.



  

Hitta nått gjorde hon också, duktig flicka   

 


  

Liten bus hund håller på att leta.



Så, nu hinner jag inte mera.

 

 

Natti Natti   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards