Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Heratorpets Vinja - 21 december 2009 20:18

Eftersom jag jobbat natt och sovit hela fm så kom vi ut efter två idag. Fanns lite sol   när vi kom ut men den stod rätt lågt tyvärr. Så det såg ut som vi haft en fin dag idag   . Har nog i alla fall varit -10 grader när vi var ute.

 

 

Skulle träffa Angie & Rex men hon var lite upptagen först så Vinja och jag tog vägen runt vid Torsharg för att kunna möta dom sen.

 

 

Var verkligen vackert ute. Blev en hel del fota    på den vackra naturen med kanon solnedgångar också.



  

Så var vi på väg. Kom nu matte....

 


  

Du jag stannar och kollar lite här.

 


  

Matte, jag tror jag hitta nått här också.



  

Mitt lilla bus troll.

 


  

Måste ju smaka lite på pinnen också.....

 


Här kommer några bilder på hur otroligt vackert det är ute. Kunde inte låta bli lägga in några, man blir så glad när det ser så vackert ut ute   .

 



  

Precis när vi kommit ut.



  

Bakom vårdcentralen.

 


  

Vid Edvardslunds skolan.

 


  

Sett från stallet Kråketorp.

 


Sen vandra vi vidare. Vinja fick springa lite i snön efter en boll. Eftersom vi kastat bort några så tog jag med nått billigt som jag köpt på Willys. Den höll 3 ggr innan den blivit sönder tuggad och snöret lossnat   . Sen var det roliga slut.



  

Vinja och hästen diskuterar lite.

 


Sen ut mot udden där vi träffa Angie & Rex.

 


  

Ska vi busa lite.



  

Gull trollet i snön   .

 


  

Rex vet också hur man ser bra ut på bild   .

 


  

Bästa kompisarna  .

 


   

Sötnosarna i en solnedgång.



   

Spökhundarna Vinja & Rex   

 


Vi gick ut mot Kolsta igen, är himla bra gå där för det är plogat där   .  Vinja sprang lite runt i snön med sin boll, hitta ett ställe med inte så djup snö så jag tordes kasta hennes bättra boll   .  Var rätt skönt så länge man gick, men det blev ju lite stopp för allt fotande så då var det lite kallt   .

 

 

Fick ihop en bra promenad på ca 8,5 km idag, känns riktigt skönt   .

 

 

Nu är det dags sticka till jobbet.

 

Bye Bye   



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards