Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Heratorpets Vinja - 8 december 2009 23:31

För att slippa geggiga hundar idag så åkte Angie & jag iväg till våtmarken och gick en promenad. Var verkligen skönt slippa duscha Vinja när man kom hem  .  Var lite roligare idag när man hade sällskap. Även idag hade aftonbladet lovat sol, men nej, nej ack vad man bedrog sig   .  Den var på väg men ångrade sig.

 

 

Men lite bilder han vi med, nu för tiden tar promenaderna mycke längre tid än vanligt för man måste ju stanna och ta lite kort också   .

 


  

Då var vi på väg då.

 


  

Rex ställde också upp och posera lite.

 


  

Titta vad jag hitta.



  

Lite bus blev det också...

 


  

Lite dragkamp om pinnen hans med också.

 


  

Två söta vovvar.

 


  

Men hallå Rex, din matte sa ju du skulle sitta upp när dom skulle ta kort.

 


  

Så ja....Nu kan dom ta en fin bild på oss när du satt dig fint.

 


  

Blir jag fin så här  .

 


  

Rex och Vinja på en av alla vatten slussar som finns.

 


Dom fick sig även en lång intervall efter bollen bägge två. Funkar jätte bra med det där för man har så bra uppsikt. Är även perfekt när Rex är med, för då skickar vi honom lite före och då kämpar den lilla tjejen som bara den för att hinna först  .

 


  

Kommer där borta i full fart.

 


  

Här kommer hon mina lilla sötnos i full fart   .

 


  

Rex kämpar också på   .

 


  

Vinja tycker vi kan göra flera intervaller.

 


  

Spanar lite på "plåtgolvet"

 


  

Kollar trappan lite också.

 


Sen minsann var det bara skynda hem för jag skulle börja jobba. Både Angie och jag hade varit så mycke paparazzi att vi glömt bort tiden. Den här svängen blev ca 6,5 km.

 

 

Nu är det bara några minuter kvar på den här dagen så nu är det bara sova kvar.

 

Ha en lugn fridfull natt och vakna utvilade i morgon så kanske vi hörs då.

Natti Natti    


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards