Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Pest Att Jobba När Solen Skiner

Av Heratorpets Vinja - 2 juni 2010 23:31

Har blivit lite cykelträning för Vinja idagStationary Bike. Är väl tvungen om lilla tjejen ska komma upp i kondis igenRunning, fast det har tyvärr blivit lite dåligt med cykelträning. Hade tänkt vi skulle cykla var tredje dag ungefär. Men, men.....

 

Var kanon väder idag med blå himmel och strålande solMostly Sunny och faktiskt en aning varmt fast klockan bara var 10. Så jag tänkte vi tar våtmarken för där kan hon ju ta sig ett dopp innan vi ger oss ivägIn The Pool. Men ack vad vi bedrog ossSadly I Can't , när vi kom fram så var det fullt av folk som stod och fiska överalltFishing. Så inte gick det att hon fick bada nått.

 

  

Fullt med folk överallt.

 

  

Redo för en cykeltur.

 

  

Vila lite måste man ju också.

 

  

Jätte fina vägar att cykla på.

 

  

Hitta en pinne.

 

  

Vinja in action....

 

  

Dags att koppla lilla fröken.

 

  

Vinja i solen.

 

  

Skönt med en paus i skuggan.

 

 

 

Cykelturen blev lite drygt 8km så snart kan vi nog börja ta dom svängarna vi brukar.

 

Har varit inne och lånat lite kort på Zyndra och Zigge från Louise som har Spårmarkens kennel.

 


  

Stiliga Zigge.

 

  

Mera Zigge.

 

  

Zigge jagar syrran Zyndra.

 

  

Nu du syrran nu fick jag dig allt....

 

  

Zyndra den lilla sockertoppen.

 

  

Så söt hon är lilla Zyndra.

 

 

Det var allt för idag. Är jätte glad att jag får låna lite bilder från Louise på Zyndra. Verkligen kul att följa deras utveckling.

 

Nu är det bara sängen kvar för mig om man ska orka upp i tid i morgon.

 

Natti, Natti Sleeping







 
 
anna

anna

3 juni 2010 02:30

grymt fina hundar :)

http://www.annsi.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards