Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Tagit En Tripp Till Enköping På Fm

Av Heratorpets Vinja - 22 september 2010 23:40

Idag på fm innan jag skulle jobba åkte Vicky och jag till Enköpings Bk för att träna lite. Eftersom jag inte kommer ihåg vägen dit så var Vicky snäll så vi åkte dit. Även Vickys uppfödare Anna kom dit med alla hundar och den lilla babyn.

 

Är just nu 10e reserv till elit spåret på söndag. Så vi tänkte att vi skulle träna lite där, men tror knappast jag kommer med. Men det är ju bra och kolla in planerna lite.

Men efter att ha sett deras plan så är ju inte sugen på att åka dit. Vet inte om dom bara håller på lägga om den eller det hänt nått med den, men tävla där just nu är verkligen ingen höjdare   .

 

 

  

Så här ser planen ut. Tänk er hur den ser ut efter några hundar gått där. Skulle det sen regna så är det ju bara ler välling där. Vet inte vad ni som läser tycker men jag tycker inte det ser nått lockande ut   .

 

  

Enköpings Bk.

 

  

Vinja hoppar.

 

  

Stegen testa vi också.

 

  

Russin med sin dotter Axa, som föresten är född samma dag som Vinjas valpar.

 

  

Vicky & Happy tränar och Vinja kollar på.

 

  

Min fina flicka i solen.

 

  

Vicky och Axa kampar med bollen.

 

  

Hon var som en liten studds boll den lilla tjejen.

 

  

Vicky och Axa vilar lite medans Anna och Russin tränar.

 

  

Kolla in vilken snygging.

 

  

Axa.

 

  

Russin, Happy & Axa.

 

  

Anna, Russin och Vinja.

 

  

Hela Svassas gänget.

 

  

Vicky tränar att Happy ska stå fint.

 

  

Vicky och gänget.

 

 

Vi han väl träna lite i Enköping, men som sagt var planen som inte var avstängd väldigt liten så det gick inte göra så mycke. Men nu hittar jag dit iaf   . Ska väl funder lite på om jag ska stå kvar som reserv eller inte. Men som sagt så lutar det mera åt inte när jag såg planen.

Sen finns det faktiskt lite att förbättra i lydnaden och jag känner mig även rätt seg så jag vet inte om jag orkar vara nervös igen.

 

 

Ja, ja vi får se hur man gör. Han ju inte göra så mycke mera på fm än åka fram och tillbaka så det får bli en sväng i morgon innan jag börjar jobba.

 

 

  

Lite dålig bild men bron innan Strängnäs är allt bra läbbig åka över då den är så hög.

 

 

Ha det så gott nu så hörs vi i morgon igenBlow Kiss

 

 







 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

23 september 2010 08:55

Säg inget säkert - du kan komma med :) Håller tummarna för er! :)

Sv: Ja, hon blev säkert mätt när hon väl slickat rent i säcken :P

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

23 september 2010 08:56

Sv: Jag tar mina tre odjur på morgonen, så får sambon ta sina på eftermiddagen :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna & Nova

Anna & Nova

23 september 2010 13:10

Fy den planen såg inte rolig ut :(
Fin bild på Vinja som hoppar :)
Vi skall till Strängnäs och köpa bil i morgon :) Långt att åka, 37 mil men det är det värt :)

Sv: Tack så mycket :) Ja den blomman är en väldigt unik sort ;)

Kram

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Ingen bild

Anna

23 september 2010 14:59

Hej!!
Vilka härliga bilder, jag fick bara halva hundar på mina.

Försöker uppdatera min hemsida men kan inte påstå att det går så bra.

Anna

 
Ingen bild

Vicky

23 september 2010 15:54

Håller med om planerna inte roliga. Jag skulle inte vilja tävla där. Man kan bara tänka sig vad det blir slirigt i geggan. Men vi hade ju i alla fall en super förmiddag:). Fast jag ser ut som en bondmora i mina stövlar.
Kram

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

23 september 2010 21:13

Oj! såg inte roligt ut. Har varit där för flera år sedan och då var planerna okey. Så det kankse ha blivit vattensjukt?
Håller tummarna för att du kommer med i alla fall.
Du kan ju träna på spår i alla fall. Alltid bra att pröva nya marker :-)

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards