Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Bozza Busat Med Nira

Av Heratorpets Vinja - 20 augusti 2012 22:30

Idag så har Bozza träffat Tarjas söta schäfer Nira   . Jösses vad kul dom hade och attans vilka små rivjärn dom var bägge två   .

Det lät som bara den när dom busade så ibland undrade man om dom slogs eller lekte   .


Men kul hade dom i alla fall   och attans trötta blev dom också   .


Blev ett helt gäng bilder på dom små liven, alla blev inte super bra men vissa blev häftiga i alla fall tycker jag.


Så här kommer det en massa bilder på Bozza och Nira (Hassemans X-ara). Så titta och njut   .


 

Nira och Bozza träffas för första gången.


 

Fina flickor.


 

Full fart på tjejerna.


 

Lillstumpan.


 

Lite brottning.


 

Gräva är kul.


 

Bilden är suddig men jag tycker den var häftig. Visst är dom söta flickorna   .


 


 

Gropen var riktigt kul.


 

Bozza och Nira i sandgropen.


 

Nira hälsar på Gissa.


 

Undersöker lite.


 

Kolla in min höger tass, den är riktigt grym ska du veta....


 

Visar alla tänder gör hon Bozza.


 

En massa spring blev det.


 

Hmm, du Nira.... Visst luktar det attans spännande här...


 

Min fina Bozza med ena örat uppe ibland.


 

Inte vill man stoppa in fingrarna emellan där inte.


 

 

 

 

Mycke bus och brottning blev det idag.


 

Även ettriga valpar blir trötta.


 

Huu vad jobbigt det var det här....Men attans kul.


 

Okej, vi brottas lite till.


 

Så söta flickor   .


 

Dom hade så kul tillsammans.


Det var verkligen super kul för Bozza att få träffa en i samma storlek att leka med   . Så det ska bli så kul att träffas igen när det passar för oss bägge.


Vi har även farit fram och tillbaka till stan några gånger idag. Ena gången för att köpa färskfoder och andra gången för att hämta dottern och handla, så det har varit fullt upp nästan hela dagen idag   .


Några bilder på Vinja blev det inte idag   , men jag tror att ni kommer ihåg henne ändå tills i morgon   . I morgon så ska vi föresten träffa spårgänget igen och det ska bli så kul   .


Får hoppas på bra väder i alla fall, tyvärr så verkar alla prognoser säga olika så man vet ju inte vad man ska tro   .


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen   


 
 
Kerstin

Kerstin

20 augusti 2012 23:05

Åh vilka ljuvliga bilder..två lika stora kompisar :)
Ha det så mysigt med lilltjejen!
Kram

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

 
Anna med flock

Anna med flock

20 augusti 2012 23:18

Vilka härliga busbilder! Kul med någon i sin egen storlek :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 augusti 2012 04:56

Jag kan tänka mig att dem hade kul! :P

Sv: Ja, det var extra slitigt på jobbet, men det beror ju på att man vänt på dygnet och inte fått sova så mycket. Igår blev det också ganska sent, men det berodde ju på Bagheera.

Men snart borde jag vara inne i mina gamla vanor igen :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

21 augusti 2012 07:53

Åh,vad härligt att se valp-bus!! Bilden på dom båda, när dom sitter/ligger stilla är jättefin. Bozza så söt med ett hängande öra ;-)
Det är ju lite skillnad att leka med en jämlik .
Mammut har nyligen blivit 1 år, han är stor och tung. (och ganska klumpig, med sina långa ben) Ändå är han liten, om man jämför med kullsyskonen. Jaa, som en kalv!!!
Ha en bra dag i spårskogen!
Kram

http://quilaoronja.blogspot.se

 
våran lycka - vecka 36

våran lycka - vecka 36

21 augusti 2012 15:11

oh helt underbara bilder!!!

BM besöket gick jätte bra. Lillen är nu fixerad så nu är de bara att vänta =P

Hoppas ni mår bra
kram

http://varanlycka.blogg.se

 
Lindha

Lindha

21 augusti 2012 15:17

Åååå vilka söta bilder!!! Blir huuuur valpsjuk som helst :) Men det får vänta några år till....
Kul att få leka med ngn jämnårig ist för bara morsan ;)

Ha det!

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 augusti 2012 17:38

Sv: Nä, jag är oerhört lättad!

Det kunde slutat fruktansvärt illa om det varit mörk choklad! :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Rudi o matten

Rudi o matten

21 augusti 2012 18:07

Så roligt med en kompis i rätt ålder och storlek! Sötnosar!

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
Emma och malte

Emma och malte

21 augusti 2012 20:00

Åh vad söta dom är båda tjejerna :-)))
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Malin

Malin

21 augusti 2012 23:16

Åh vad fina bilder :)
Vart borta ett par dagar,därav inga kommentarer ifrån mig!, men nu är jag tillbaka och redo att följa bloggarna igen :)
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards