Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Lite Träning På Bruks

Av Heratorpets Vinja - 14 september 2013 19:45

I torsdags var vi på bruks och tränade med Vicky o Texas. Det blev både lydnad och uppletande för alla.




Med Vinja så tränade jag fritt följ med fokus att sitta rakt och sätta sig snabbt. Apportering med fokus på ingångar och även hopp där vi har försökt hitta rätt avstånd. Blev även lite skall.

Gick både dåligt och bra   , inte lätt ändra på en gammal hund   .




Med Bozza så blev det lite fritt följ, läggande, hålla apporten och hopp. Gick rätt bra   .


Lite bilder på tjejernas träning kommer här.


.


 

Vinja med tunga apporten.


 

Vinja med metall apporten.


 


 

Vinja hoppar.


 

Bozza med träapporten.


 


   

Bozza hoppar.


.


Här kommer lite bilder på Vicky och Texas.


.


 


 


 

Texas linförighet.


 

Framförgående.


 


 

Läggande under gång.


 

Men får jag mitt godis då.


 


 

Inkallning.


         

Apportering.


   

Hopp.


 

Lite bus när man är duktig.


.


Sen blev det uppletande för alla 3. Vinja och Bozza fick 4 föremål var. Bozza hittade dom 2 första bra och den 3:e hade hon lite problem med så den 4:e gjorde vi en synretning på.


Vinja hade också lite problem hitta alla men till slut så var alla inne   .


Här är lite bilder från uppletandet, tyvärr dåliga i skogen.


.


 

Texas med sitt föremål.


 

Bozza med ett av sina föremål.


   

Vinja med ett av sina föremål.


.


Sen var träningen slut för tjejernas del men jag gick ner och fotade lite när Marie o Dåkka och Ylva o Attis tränade.


Så här kommer lite bilder på dom.


.


   

Dåkka med sin kamp dutt.


 

Dåkka med bollen.


     

Attis hoppar.


   

En glad Attis.


 

Och en glad Marie   .


           

Dåkka och Attis busar.


   

Man måste vila lite också.


   

Attis.


   

Dåkka.


.


Ja det var vad som hände i torsdags. Kommer lite bilder senare från idag, inte från träningen men när gänget busade lite efteråt.

 


 




 
 
Kicki

Kicki

14 september 2013 20:27

Har laddat kameran inför lägret, kanske kan få till några på er oxxå! =)

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

siriosmilla

14 september 2013 21:12

Härliga bilder som vanligt! Du är duktig på att fota!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards