Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Gått Runt Torshälla

Av Heratorpets Vinja - 5 december 2009 21:26

Inte fick man vara glad så länge med att det var minus och torrt ute och slippa geggig hund.  Nu är det som vanligt igen regn, mulet och geggigt   . Blir ju så mörkt fort också när det är mulet   . Längtar verkligen tills det fryser på och blir lite snö ute som lyser upp.

 

 

Känns inte inspirerande att gå ut nu heller. Svårt hitta kul vägar att gå och dåligt med bilder till att blogga för det blir så fort mörkt. Så att så länge vädret är som det är får ni stå ut med lite halv dåliga kort och lite konstiga bilder   .

 

 

Blev en sväng runt Torshälla med klövje väskan idag. Angie & Rex var också med på promenad. Är absolut mycke roligare med sällskap när man är ute och går  .



Några bilder han vi med idag också.

 


  

På väg mot slussen för att träffa Angie & Rex.

 


  

Blev någon bild i ljuset på min lilla plutta  .

 


  

Hemma vid Angie & Rex för att hämta upp dom.

 


  

Lite julstämning finns det även här i Torshälla.

 


  

Vinja med sin klövjeväska.

 


  

Rex fick också träna med sin klövjeväska idag.

 


  

Mitt lilla gryn   .

 


  

Sista bilden ute innan det blev för mörkt.


Vi fick i alla fall ihop lite drygt 5 km idag. Får räcka när man jobbat och är trött   .

 


  

Vinja väntar på sin mat.



  

Japp äntligen, trodde man skulle få svälta innan hon fatta jag var hungrig.

 


I morgon jobbar jag em och slipper gå upp halv 5  . Så om vädret tillåter så blir det nog en tur med cykeln i morgon.

 

 

Ha det, så hörs vi i morgon kanske.

 

 

Bye Bye    


 
 
Kerstin

Kerstin

6 december 2009 00:00

Så härliga bilder...det blir mörkt fort nu och det är svårt att hitta bra vägar i mörkret och halkan!
Så härligt det ser ut för vovvarna att träna i bassängen....
Hoppas ni haft en bra lördagkväll och att söndan bjuder på bra väder och mysiga aktiviteter...här är det glashalt så det går knappt att ta ett steg utanför dörren!!!
Tyvärr har jag ingen Banner men jag kanske fixar en...
Ha´de..Kerstin o killarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Angie

Angie

6 december 2009 08:22

....Nu är jag här....från förra inlägget.....
Javisst är det mycket roligare när vi gör sällskap med varandra :D och vi har alltid nåt att prata om oxå :D .

Skönt att du får sova lite mer idag och att du faktist får gå ut på fm :D

Vi hörs senare....kramen !!!

http://angieorex.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards