Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Nästan En Solig Dag

Av Heratorpets Vinja - 6 december 2009 23:00

Idag behövde jag inte gå upp så tidigt för det var em-skift idag. Hade läst på vädret att vi skulle få sol en lite stund. Men icke var lika mulet som vanligt   . Så man blev rätt besviken   . Men det var i alla fall uppehålls väder så man får väl vara glad för det.

 

Blev en tur med cykeln till våtmarken med Vinja. är sån kanon väg att åka där för underlaget är bra sen att hon kan vara lös hela tiden.

 

Även om inte solen sken så var det i alla fall ljust, så idag blev det mycke foton     .

 


  

Vinja start klar vid cykeln.



  

Början av vägen mot våtmarken. Verkligen kanon väg och inte speciellt geggigt heller   .

 


  

Den här pinnen hitta Vinja och släpa på hela vägen fram o tillbaka, blev nog ca 7 km hon släpa på den.

 


  

Lite poserande vid vattnet.



  

Så jätte söt min lilla tjej   .


Solen höll nästan på att komma fram   , finns bildbevis.

 


  

Men det var verkligen bara nästan. Den ångra sig rätt snabbt igen  .

 


  

Några fina svanar simma även runt lite.

 


Sen när vi ändå var vid fågeltornet var vi ju tvungen ta en sväng upp där också. Är ju bra miljö träning med den trappan, men vi fick ta det väldigt lugnt för det var jätte halt på brädorna.

 


  

På väg upp.



  

I trappan, mattes duktiga flicka  .

 


  

Från sidan för att få en uppfattning om lutningen på trappan.

 


  

Fanns lite sten fåglar att posera vid också.



  

Snyggingen bland stenarna.



  

Man måste ju få vila lite också om man sprungit så långt. Vinja tyckte det här stället passa bra.

 


  

Blir ju lite törstig också.

 

Blev ca 1,1 mil så idag har lilla fröken fått bra med motion   


Hade himla tur att jag var ledig på fm idag för på em har det regna en hel del   .

 

 

Nu är det inte mycke kvar på den här dagen så ska man orka med att hitta på nått i morgon fm får man nog gå och lägga sig snart.

 

 

Ha det bra och var rädda om varandra  





 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

7 december 2009 21:22

Du är duktig du. Både med kameran och motion för hunden.
Vart tar tiden vägen?

http://www.razzeltrazzel.se

 
Kerstin

Kerstin

7 december 2009 22:08

Vilken härlig cykeltur...man kan ju undra vilken årstid det är...*Ler*
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards