Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Sista Bilderna På Vinjas Valpar För Denna Vecka :(

Av Heratorpets Vinja - 23 mars 2010 19:18

Vilket tråkigt väder det varit idag  Sadly I Can't, tror det har små regnat hela dagen  Rain Cloud. Fördelen är väl att snön försvinner snabbare men jag hade nog hellre låtit det tagit lite längre tid och låtit det smälta i solen.

 

Men fy vad seg man blir när man inte har Vinja hemma, känns bara som man går och såsar sig och inte har man lust med nått. Om man ska se nått positivt i att Vinja är bort nu är ju vädret. Är inte speciellt kul ut och gå i detta väder  Thumbs Down .

 

Idag kommer sista omgången bilder som jag har kvar, sen dröjer det tyvärr tills nästa gång jag träffar Vinja innan det blir bilder  Sorry.

 

Har ju även filmat lite men vet inte hur jag ska göra för att lägga ut dom. Eventuellt kanske Angie skulle försöka hjälpa mig med det i morgon, men det är inte helt säkert än.

 

 

  

Verkligen små och söta.

 

  

Att såna små ska bli så stora en dag.

 

  

Tryggt att sova vid ett syskon.

 

  

Rund, go och avslappnad.

 

  

Min lilla stumpa passar på och sova medans bäbisarna äter.

 

  

Några som är hungriga och resten sover.

 

  

Är tryggt sova hos mamma.

 

  

Stilig kille.

 

 

Vi passa ju även på att märka upp valparna när jag var där. Är inte efter den ordningen som dom föddes för det kommer ingen ihåg när det gick så snabbt. Det ända som är säkert är att den första hanen som även kom först.

 

 

 

  

Hane nr 1

 

  

Hane nr 2

 

  

Tik nr 1

 

  

Tik nr 2

 

  

Tik nr 3

 

  

Tik nr 4

 

 

Ja då var det tyvärr slut med bilder för den här gången. Kommer nya om ca en vecka. Då kanske dom även öppna ögonen också och då blir dom ju ännu sötare  Sunshine .

 

 

Får se vad vi kan fylla ut bloggen med i morgon då, har tyvärr ingen aning just nu  Thinking . Nu blir det lite surfa runt lite och sen lite TV innan man ska lägga sig. Håller tummarna att det blir fint väder i morgon  Thumbs Up. Om man sko tro väderkartan finns det hopp om att solen kommer fram i morgon   .

 

 

 

Sköt om er och var rädda om varandra  Blow Kiss 

 

 

 

 







 
 
Ingen bild

Nina

23 mars 2010 22:11

Ja dom var runda och fina om magen. Vinja har tydligen mycket mat åt valpisarna.

 
Angie

Angie

24 mars 2010 11:06

Såååå underbara dom är :D !!! Vinja ser ut att trivas med att vara mamma...kan tänka mig att hon är en riktigt duktig mor !!!
Ska bli så skoj att få träffa dem sedan :D !!

Vill ha,vill ha, vill ha !!! Jäkla lågkonjuktur som satt oss i denna ekonomiska situationen
:( !!! Hade ju varit perfekt läge för en valp nu....men, men...har man inga 10.000:- att slänga upp på bordet så har man inte...

Puppisarna är ivarjefall världens sötaste !!!
Vi ses senare :D ...Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

24 mars 2010 21:28

Sötnosar, go och runda. Ja du som inte har någon hund kan ju önska att snön smälter låmgsammare :-)
Jg blev "glad" att det regnade.
Kram Mia

http://www.razzeltrazzel.se

 
Izabel

Izabel

27 mars 2010 14:32

Vad sött med vita inslag på tikarna! Jättegulligt.
Ja, det är inte kul att gå ut när det regnar. Jag gjorde med Tildra en gång och när jag kom hem kände jag inte mina lår! Så kallt blev det. Så det blev ett varmt (lite svidande av kylan)bad, låren var knall-röda.
Ha det bra du med! Önskar lycka till med Vinja och valparna.
M.V.H Izabel & Tildra

http://izabel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards