Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Full Rulle På Vinjas Valpar

Av Heratorpets Vinja - 10 april 2010 19:55

Då har jag varit och hälsat på min lilla pärla igen In Love. Blev tyvärr bara en kort stund då familjen också ville följa med och träffa Vinja och valparna Puppies.

 

Dom växer verkligen så det knakar, var ju inte så många dagar sen jag såg dom men hu vad dom har utvecklats. Blivit stadiga på benen när dom är ute på golvet i köket, sist jag var där såg dom mest ut som bambi på hal is Ice Skating. Men idag sprang dom som bara den på golvet Happy.

 

Är verkligen kul att se Vinjas valpar utvecklas, kommer trotts allt bli lite sorgligt när alla flyttar Crying, man fäster ju sig lite för dom trotts allt. Får bara hoppas att Monika får kort på dom så man har chans kolla lite hur dom växer och utvecklas.

 

Eftersom familjen ville med och kolla så blev det ju ett kort besök Sadly I Can't, så det hans inte heller med så mycke kort. Valparna var ju även ute i köket och det var inte så ljust där så det var svårt få riktigt bra kort. Men självklart blev det ett litet gäng bilder och även lite film  Thumbs Up .

 

 

  

Man ser verkligen när dom ligger så här hur dom växt.

 

  

En av dom "ljusa" tikarna kämpar med filten.

 

  

Kämpar och drar lite mera.

 

  

Här är en som inte vill vara sämre utan också kampar lite.

 

  

Stolt lite tjej med en kamptrasa.

 

 

Valparna är riktigt pigga och busiga. Här kommer lite film när dom leker.

 

 

 

 

Här kommer ännu mera valpbus.

 

 

 

 

  

Kolla in liggstilen.

 

  

Man blir trött efter man busat.

 

   

Kan knappt hålla ögonen öppna Falling Asleep.

 

  

Liten tik tar en paus från kampadet.

 

  

Anfaller min fot.

 

  

Lite trött är man.

 

  

Sover så sött.

 

 

Hanen märkt på korset är i busar tagen.





  
Det var allt för idag, finns både mera kort och filmer som kommer framöver. Men nu ska jag kolla lite på TV Reclineroch sen försöka att inte komma allt för sent i säng. Känns som det är dömt att misslyckas på förhand för klockan blir alltid mycke innan jag kommer i säng.

Ha en skön lördag kväll så hörs vi i morgon igen Blow Kiss



 
 
Kerstin

Kerstin

10 april 2010 23:41

Vilka underbart söta små busfrön...man skulle kunna ta hem de allihopa!
Nu är vi tillbaka i verkligheten igen efter några spännande kursdagar!
Må så gott!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards