Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Är Tyvärr Slut På Kort Men Lite Filmer Finns Det :)

Av Heratorpets Vinja - 13 april 2010 20:18

Hej på er alla. Tyvärr så är bilderna slut på valparna som jag tog sistSorry. Var ju inte där så länge sist som jag brukar och han ju inte knäppa lika mycke som jag brukar.

 

Finns lite filmer i alla fall kvar som jag tänkte ni skulle få kolla på.

 

Den första är när den tiken som är märkt vänster fram är i busar tagen.

 

 

 

 

Här kommer en film när hanen märkt nacken leker med tiken märkt höger fram busar. Sen leker bägge hanarna med varandra på slutet.

 

 

 

 

Det är verkligen kul att se hur snabbt dom utvecklas. Jag ser verkligen stor skillnad för varje gång jag kommer dit.

 

Tänkte ni slulle få en liten tillbaka blick hur fort dom växt.

 

  

Här är dom så gott som nyfödda, är mellan 1-3 dygn.

 

  

Här är dom ca 1,5 vecka. Stor skillnad redan här.

 

  

Här är dom 3 veckor. Nu är dom ju verkligen små hundar.

 

   

Här är dom 3,5 veckor. Nu är dom verkligen stora.

 

 

 


Helt otroligt egentligen att det går så fort, från att vara så liten till att dom är 8 veckor klara sig helt själva och flytta till sina nya familjer. Tycker verkligen att det är helt otroligt.




Nu är det inte så lång tid innan jag ska iväg att jobba. Så ni som får sova hemma får jag önska en god natts sömn och för er som också jobbar natt så lider jag med.



Sköt om er så hörs vi nog i morgon också Heart Glasses







 
 
Angie

Angie

13 april 2010 21:02

Vilka små pluttisar dom var för bara några veckor sen och vad aktiva dom är nu :D !!! Härligt och se när dom busar så !!
Hoppas du får en lugn natt på jobbet :D
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards