Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Rapport Från Valplådan

Av Heratorpets Vinja - 25 april 2010 21:49

Halloy igen  . Här kommer en liten rapport igen från valparna. Har inte varit så lysande väder här idag men en omgång har dom små liven fått varit ute och röjt lite. 


Är glad att det bara är 6 st för dom far ju omkring överallt och är inte lätt alla gånger att hålla reda på dom. Himla tur att det är inhängnat fast nog finns det en hel del ställen att försvinna på.


Kommer mera bilder som jag har tagit under veckan som varit och även två filmer. Dom börjar resa på öronen en del och växer som bara den. Ser väl tyvärr inte lika bra skillnaden på dom nu när jag är här hela tiden, men nog växer dom små hulliganerna   .


  

Lilla Ziwa ligger och vilar.


  

Lille Zäpo trött.


  

Kolla in Zäpos öron, snart är dom nog uppe.


 

Tror detta är lilla Zoya.


 

Zäpo har grepp om min arm, aj aj.


 

Paus under bänken.


 

Liten söt flicka.


 

Vässar tänderna.


Här lite film på hulliganerna när dom leker.



 



  

Min lilla pärla när vi var ute en liten sväng.


  

Min lilla skrutta så jätte söt   .


  

Bollen är kul.


  

Tror detta är Zoya som leker med bollen.


  

Zäpo tar igen sig liten stund.


  

Ett gäng trötta och nöjda valpar.



Ännu en film när valparna busar.








Nu blir det inte mera för idag för nu ska småttingarna ha lite mat innan det är natti, natti för dom.

Gäller lägga sig skapligt för vid 6 i morgon vill dom ha mat igen.


Ska försöka hinna ta lite nya bilder i morgon, fast det är inte så lätt när dom far omkring hela tiden. Sov bilderna är lättast och blir bäst men självklart inte så roliga.



Ha det så bra och Natti, Natti   

 
 
Angie

Angie

25 april 2010 23:15

Ha, Ha :D !! Jösses vad min lilla tjockis blivit stor !!! Och öronen snart uppe på honom oxå :D !!
Häääärligt ska det bli att få hem min lilla Zäpo....inte så långt kvar nu...men det känns som en evigheeeet....
Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Maria&Hera

Maria&Hera

26 april 2010 11:04

De är helt bedårande de små liven!
Märker ni mer skillnad på dem nu? Jag tänker i temperament, sätt att leka osv..?

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Christine

Christine

26 april 2010 13:27

Har inte varit här på ett par dagar, oj så stora valparna börjat bli!! Skönt att du kunde rycka in och hjälpa till med valparna/hundarna och så fick du ju också tid att umgås med Vinja lite extra också:-)

http://www.wilsesdelta.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

26 april 2010 22:00

Halloj! Har inte varit innte och tittat på ett tag. SEr att det händer saker med dom små. Tråkigt med Monica hoppas det inte är något allvarligt och att hon kryar på sig. Vinja ser "mager" ut eller är det vinkeln på kortet? Tur hon får komma hem snart och få mat :-) Inte bara ge. Ha det bra så länge.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards