Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Riktigt Skit Väder Vi Haft

Av Heratorpets Vinja - 3 februari 2011 21:08

Var inte kul att gå ut idag, fy faan vad halt det varThumbs Down. Inte lätt att gå när jag skulle ut och rasta Vinja på fmSadly I Can't . Inte nog med att det var halt, det blåste och sen började det regna också Rain Cloud. Hade ställt in mig på att Vinja får nog en vilodag idag.

 

Men vid 1 taget så kom faktiskt solen framSunshineså när jag ändå skulle ut och rasta henne så blev det en liten sväng runt Lilla Göksten. Var verkligen tur jag hade satt broddarna på för det var verkligen halt ute Ice Skating. Så fast dom var på så fick man gå väldigt försiktigt.

 

 

  

Lite blå himmel kom det fram en liten stund, men kolla in den hala backen.

 

  

Du morsan det är rätt halt ute så jag sätter mig här en stund och väntar lite.

 

  

Mycke vatten på isen, märks det varit varmt några dagar.

 

  

Kämpar med skaftet på en kardborre.

 

  

Inte lätt att gå här inte.

 

  

Lite bus med en pinne.

 

  

Torshälla ån.

 

  

Mörkt på himlen han det bli innan vi kom hem.

 

  

  

 

 

Då var det jobbar dags i morgon igen, är inte så lätt komma i säng i tid så man är rätt trött när klockan ringer Alarm Clock. I morgon är det simträning som står på programmet. Lär väl inte hinna med så mycke mera än det.

Får se om jag hinner blogga nått då, beror på hur sent vi kommer hem.

Sköt om er och sov så gott Sleeping.

 




 
 
Kerstin

Kerstin

3 februari 2011 21:33

Nej fy sjutton för halka...här sitter jag med ett odugligt knä efter att ha vurpat på em...Superrastlösa vovar som bara fått kissa o bajsa...hoppas det gär över fort!
Natti natti!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

3 februari 2011 21:56

Ja fy vad halt det är. Inte blir det några promenader här runt heller. det är ju förenat med livsfara. Hoppas det blir bättre till helgen. Fast det ska visst regna på lördag och strålande sol på söndag - i alla fall i Eskilstuna säger tidningen. Vinja har fått nytt halsband tyckte jag att jag såg :-) Eller?

http://www.razzeltrazzel.se

 
Freja

Freja

3 februari 2011 21:57

Usch och fy vad halt och onödigt de där verkade!!! Har faktiskt väldigt svårt att förstå varför människorna bosätter sig här i arktis, de gillar det ju inte heller!!! Nu har jag i alla fall styrt upp så att din blogg uppdateras bland mina vackra vovve vänner också =) Phalénekramar

http://prinsessanfreja.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

4 februari 2011 08:31

...vi har haft lite samma väder vi ,ed å nu på morgonen så snöar de...inte alls roligt väder för man vågar sig ju knappt ut... ha en bra helg trots jobb!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Monica

Monica

4 februari 2011 10:44

Halt ja det kan man nog säga, man får hålla sej i staketet när man ska upp till skogen även med broddar.Tjejerna halkar lika mycket som Argo så det blir att ta det lugnt, inte roligt med brutna hundben.
Fina bilder, det kan ju vara snyggt fast det är grått ute.
Ha en bra dag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

4 februari 2011 10:56

Ja inte är det kul ute nu :( Längtar till barmark så man kan gå normalt och inte sakta som en snigel hehe. Vi har fått blötsnö inatt och det blåser full storm ute nu, inte alls trevligt :(

Men till något trevligare, valparna är ju så söta i inlägget under :) Gosungar :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Sofie

Sofie

4 februari 2011 11:37

Herregud vilken hal väg ni har gått på. Någon sådan finns inte hos oss. Jo nu ljög ja upp till vårat hus är det förbannat halt. Men det är bra då för vi inga försäljare heller ;)

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

4 februari 2011 15:26

Jistanes vicken hal väg, fy katten du skulle ju kunna bryta benen Vinja, bäst du är försiktig. Här har vi bara fått snö och inget regn som tur är, milt idag igen men kallt i natt som var hela 17 minus.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

4 februari 2011 16:49

Vidrigt när det blir så halt, man blir så låst. Rätt ok med broddar då:))
Ja jag är glad för vår barmark, som jag längtat efter det där spåret på Revinge:) Nu har vi lera istället men jag hoppas det torkar upp.
Ha en skön helg:)

http://www.yrlabus.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

4 februari 2011 18:27

Man höll ändå tummarna för att vintern skulle ge med sig, men det hoppet krossades helt i morse när man slog upp sina underbart blå: Snöstorm!

Trevlig helg!

http://www.henrikolsson.eu

 
Lotta & Gilda

Lotta & Gilda

4 februari 2011 19:54

Hej! Vad kul att du hälsat på och dessutom gett dig till känna :))!
Vilken fin tjej du har själv! Kikar gärna tillbaka hit jag också :)
Ha en go helg!

http://minflock.com

 
 Rudi

Rudi

4 februari 2011 22:33

Hoppas att ditt bad var varmare än mitt idag. Fast mitt var riktigt roligt också!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards