Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 13 december 2012 23:15

Nu blir det att blogga snabbt för bloggplatsen tog evigheter på sig att ladda upp korten idag   .


Idag så har solen lyst vackert   men tyvärr så har det varit svinkallt ute   . Så idag så fick dom vila eftersom Vinja fryser så fort om tassarna. Sen hade jag en massa att göra så klockan rasslade på tyvärr   .


Igår så var det också kallt ute så vi gick bara en kortis på ca 3 km. Var soligt och fint ute på fm och solen sken så vackert   . Tog en väldans massa kort då men eftersom det var vändskift så han jag inte fixa korten igår utan prioriterade sängen   .


Tyvärr så ser det ut som jag kommer i säng ännu senare idag än igår   . Så jag ska snabbt lägga ut korten nu och sen göra allt klart och sen sova. Så med lite tur är jag i säng innan kl 12, men det är nog tveksamt   .


 

Solen lyste som sagt fint igår.


 

Morsan mular ner dottern.


 

Lillskruttan.


 

Min vackra Vinja   .


 


 


 

Bus i snön.


 

Hon är så söt lilla Bozza   .


 

Mera läcker sol.


 

Vinja i solen.


 

Fina flickor.


 


 

Mina fina älsklingar.


 

Bozza spanar efter en fågel.


 

Tar en gruppbild i solen till.


 


 


 

Sötnosen Bozza.


 

Ni kommer väl ihåg att vi hade sol.


 

Liten paus i snödrivan.


 

Det var lite blå himmel igår.


 


 

Sötnosen Bozza igen.


 

Vinja har kul i snön.


 

Två snömonster.


 

Bozza på språng.


 


 


 

Avslutar med lite mera busbilder.


Nu är jag lite ofin och säger natti, natti och bara pyser iväg bara jag har lagt ut detta.


Sov så gott så hörs vi i morgon igen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards