Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Mera Bad Idag & Även Liten Promenad

Av Heratorpets Vinja - 25 juni 2013 22:30

Även idag så har det varit varmt och soligt ute   . Så det blev åter en tur till Jolle basen för lite bad för tjejerna   .


Bozza blir bara duktigare och duktigare i vattnet och simmar även lite längre ut nu   . Dagens simpass blev lite drygt 20 min för Vinja och något kortare för Bozza.


Prognosen säger regn i morgon   , så då blir det väl tyvärr ingen sim träning i morgon   . Fast dom kanske kan behöva vila lite också   .


Lite badbilder kommer här.


.


 

Bozza på väg ut efter sin badsak.


 

Hon tycker det är kul att simma.


 

Vinja njuter också i vattnet.


 


 

Vilka miner hon gör Bozza när hon simmar.


 

Har lite dålig teknik ut för det plaskar som bara den.


 

Vinja hon simmar lugnt.


 

Men kasta nån gång då....


 

Vinja tar ett skutt ut i vattnet.


 

Roligt att dom kan simma tillsamans.


.


Blev även lite porträtt bilder på tjejerna efter badet.


.


 


 

Min fina Vinja   .


 


 

Söta lilla Bozza   .


.


Efter simningen så blev det en tur till skogen för en liten promenad   . Blev bara en kortis för dom var allt lite sega efter simträningen, men jag ville också röra på mig så dom fick vackert hänga på. Och dom var allt rätt pigga när vi väl kom ut.


Lite bilder från våran skogspromenad som blev ca 3 km.


.


 


 

Blev lite bus i skogen.


 

Den här träffade vi i skogen och självklart skulle den fotas.


 

Bozza ska upp på alla höjder hon hittar.


 

Far omkring som en liten galning i skogen gör hon.


.


Så har våran dag sett ut, i morgon har jag ingen aning om vad som händer. Får hoppas att prognosen om regn är fel.




Börjar bli hög tid att göra sig i ordning och sova, jösses vad trött jag var när klockan ringde i morse   . Så skönt att det är sista fm i morgon   .

 
 
Anna med flock

Anna med flock

26 juni 2013 06:06

Härligt att hon blir allt duktigare på att simma Bozza, hon ser ut som ett litet sjödjur med sina härliga grimaser ;-)

http://timsevimse.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards