Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2013 18:15

Ja då var det natt vecka igen och då innebär det ledig måndag   . Eller ledig, jag måste ju förbereda eftersom man ska ut på kvällen.


Solen sken ute idag   så det var såå härligt att vara ute idag. Blev en lite längre sväng för tjejerna, ca 9 km lyckades vi få ihop   .


En massa bilder blev det naturligtvis, det blir mycke busbilder för Vinja var riktigt busig idag och det gillar ju Bozza   .


.


Vinja   .


 

Bozza   .


 

Bozza kollar bryggan.


       

Bus.


       

Ännu mera bus.


   

Tjoohoo, vad kul.


   

Poserar på en "höbal"


 

Min söta lilla flicka   .


       

Nyfiken Bozza kollar in en pall.


           

Liten stilstudie när Bozza "aktar" sig för morsan som kommer farande.


Fina tjejen.


 

Vinja har fått korn på nått....


 

Lite rådjur långt bort på gärdet såg vi. Som tur såg inte Vinja o Bozza dom   .


 

Sötnosen.


    

Allt som man kan måste man upp på tycker Bozza.


    

Lillpluttan.


 


 

Min fina, söta, galna och härliga Bozza.


 

Mina fina flickor   .


.


Det var vad som hänt här idag. Nu är det dags försöka sova en liten stund   innan det är dags åka till jobbet. Som vanligt så kommer jag alldeles för sen i säng   .

  


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards