Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Sökträning

Av Heratorpets Vinja - 23 mars 2014 22:00

I lördags så var det sökträning hela dagen. Vi hade kanon väder med sol   nästan hela tiden.


Det blev som vanligt en väldans massa bilder så dom kommer här.


Först ut var Lena och Qalle.


.

                     


.

Här kommer Ewa och Ville.


.

                               


.

Lena och Bärra.


.

                   


.


Åse och Dora.


.

                         


.

 

Mille.


.

Ellinor och Olga.


.

                     


.

Mille och Maja.


.

                                     


.

Tyvärr så blev det inge kort på mina tjejer som vanligt. Kommer en fejkad bild med Vinja och sökrullen.


.

   

Min duktiga Vinja.


.

Ja det var alla korten från sökträningen. Finns en massa bilder från idag också men dom får jag ta ev i morgon för jag måste nog sova lite också.  


 
 
Nina

Nina

25 mars 2014 07:21

Du håller väl visst igång med tjejerna - sökträning och simning går ju inte av för hackor :). Det jag blir imponerad av är, att du orkar släpa med dig kameran överallt. Superfina foton! Jag tyckte att jag var duktig som hade med den en dag *haha*. Ha en fin vecka! Kram

http://www.palmstrand.se

 
Malin

Malin

25 mars 2014 09:51

Härligt med fint väder vid träningar :)
Jätte fina bilder, som alltid!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

25 mars 2014 11:45

DEt ser ut som att ni har det så härligt, kan sakna det livet ibland!

FINA bilder :)

KRam

http://hungryeyes.bloggplatsen.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

25 mars 2014 19:29

Vilka fantastiska bilder!
Sök verkar verkligen roligt, man kanske skulle prova gå en sån kurs med Malte :-)
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards