Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 5 november 2009 22:09

Usch, fy och blä för sånt här jävla väder  Soapbox... Har blåst och varit snöslask hela dagen. Är verkligen inte kul, man får torka hunden så fort hon bara tittat ut med nosen utanför dörren.

 

Inte nog med det dåliga vädret, så har jag blivit förkyld också  No . Huvudet känns som det är 3 nr för litet....Sen kan man ju helt klart undra, hur mycke får det plats i en näsa egentligen och hur kommer det sig att det aldrig tar slut  Thinking ....Det är helt klart ett mysterium som inte jag förstår mig på i alla fall.

Tycker det fenomenet skulle finnas på bankomaten i stället, att hur mycke man än tar ut så skulle det alltid finnas minst lika mycke till kvar  Thumbs Up.



Nina kom hit idag för att vi skulle träna och hämta lite saker som blivit kvar från lägret i helgen... Men det blev inte mer än ett uppletande, ingen av oss hade lust ut i snö vädret  Sadly I Can't .

 

 

Både Aqila och Vinja hade lite svårt hitta alla föremål idag, men vi hade också lagt dom lite klurigt. Ska inte vara för lätt inte  Eyebrow .

 

 

Försökte ta bilder på Aqila men det är inte det lättaste ska jag säga. Hon är ju inte stilla så länge att man hinner ta något, i alla fall inga bra  I Can't .


  

Enduros Aqila, tyvärr suddig....Men vad gör man  Hmm.

 


  

Aqila & Nina i uppletande rutan.

 


  

Aqila ute och letar.

 



  

Vinja innan hon ska ut och leta.

 


  

Bravo här kommer hon med ett föremål  Bravo!.

 


  

Kan du ge mig det du har i handen om jag sitter och tittar så här fint  Sunshine.

 


  

Så här grått och trist såg det ut på våran appell plan idag  Sad .

 



På kvällen var jag hos Angie och lämnade bilen till hennes sambo, som ska åka till verkstaden med den i morgon åt mig....Tack så mycke!!!!  Thank You .

 



Angie har flera katter som Vinja tyckte var lite spännande, men lite läskiga också  Nervous.


  

Vinja spanar in Midas som är i tunneln.

 


  

Bäst man aktar sig....Vet aldrig vad såna där små odjur kan hitta på  Hmm.

 


  

Törs man hälsa på dig.....Är du snäll mot mig då.

 


  

Om jag ligger bakom hörnet så ser han mig säkert inte.....

 


  

Rex ligger och små surar lite.....Kan man inte få lugn och ro i sitt eget hem ens ????



Så mycke mer stod inte på programmet idag. Nu hoppas jag bara förkylningen går över så man kan bli frisk snart.....Är inte lätt orka något när kroppen känns som ERROR hela den.

 

 

Tills i morgon så ha det bra!!!

 

 

Så var rädda om varandra och tänk på att det börjar bli halt ute, vill inte det händer er något.

 

 

Natti Natti   Heart Glasses 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards