Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 17 november 2009 20:18

Idag så blev det bara en promenad för oss. När man jobbat natt och sen det mörknar på så fort så orkar man tyvärr inte mycke mer.

 

Träffade Angie & Rex för att gå en sväng. Fast bara gå blev det ju inte, var ju tvungna ta lite kort också  Wink. Blev en koppel runda idag för halka runt i geggan i skogen hade vi ingen lust med  I Can't. Vi gick mot Gökstens skolan och svängen runt Nyby.

 

 

På väg att träffa Angie & Rex hitta vi lite foto objekt....

 


  

Vinja vid ett nerfallet träd.

 


   

Jaha så ska man vänta på att matte ska ta kort igen....

 


   

Vem kommer där bort  Ponder



   

Jo mina kompisar kommer ju där.

 


   

Japp nu är vi klara att gå....Är ni ????



   

Rex, Angie & Vinja vid ån i Torshälla.

 


   

Stilig Rex.

 


   

Söt Vinja.

 


   

Okej då, ta lite kort då när jag sitter så fint på locket.



Fast det nästan var asfalt hela vägen så var hon bra skitig när vi kom hem. Var några grusvägar men det räckte visst för att smutsa ner sig  Sadly I Can't.

 


   

En skitig Vinja med en liten Rex nos i ena kanten.

 


Gick över bron som är strax innan Nyby Värdshus, den är också lite bra träning för den är ju lite högt över vattnet. Jag tyckte den var lite äcklig i början när man aldrig gått där.

 


   

Vinja på bron.

 


   

Så här ser det ut innan man kommer fram till bron. den ligger efter kröken till vänster.



   

Angie kan man alltid lita på  Way To Go, här får man alltid nått gott...

 


   

Det här huset tillhör länkarna. Det komiska i det är att innan det blev länkarna så var det skola där. Undrar hur många som kommer tillbaka  Laughing 2.

 


   

Är jag söt om jag sitter så här....

 


Det han bli mörkt innan vi kom hem, var verkligen inge kul väder ute idag Pouty . Varken att gå i eller kunna ta kort, så det är bara hålla tillgodo med det som blev. Så några bilder blev på slutet blev i hel mörker, men jag är snopen ändå att dom ser så bra ut när man inte ser vad man tar på.



   

Lite törstig blir man också....



   

Japp, snart hemma då.



Har en natt till att jobba och ska åka vilken minut som helst. Blev lite stressigt med dagens blogg inlägg men ni får ha lite överseende i det.

I morgon borde jag kunna prestera lite bättre när man inte ska iväg.

 

 

Så jag ber tusen gånger om ursäkt om det varit lite tråkigt att läsa idag  Crying 1 . Men det är inte lätt när man har lite bråttom.

 

 

Hörs i morgon  Kisses 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards