Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 18 november 2009 18:33

Äntligen är det slut på att jobba för några dagar framåt, så jävla skönt vara ledig  Too Happy 1. Blir så lite kvar av dagen när man jobbar natt nu när det nästan är mörkt vid 4 på em. Så man hinner varken med så super långa promenader innan det blir becksvart ute  I Can't eller träna.

 

Så i dag blev det en promenad runt på bygden. Vinja fick sig en omgång med klövjeväskan. Är himla bra när man vet det inte blir så lång sväng.

 


   

En skymnings bild med Vinja i sin klövjeväska.

 


Vi hade sällskap av Angie & Rex idag också. Helt klart mycke roligare med sällskap när man är ute och går   Clapping.

 

Medans vi vänta på Angie & Rex han vi självklart med lite kort, vad gör man inte för er mina kära blogg vänner  Wink. Allt för att ni också ska känna ni är med.

 


   

Vinja kollar läget vid slussen.

 


   

Jaha, och vad vill du jag ska göra nu då  Hmm 2. Räcker det om jag bara står här och är söt  Heart Shell.

 


   

Även en blogg hund måste ju få vila lite. Väntar här tills dom kommer.

 


   

Ja då går vi väll då....

 


Eftersom det är så himla kladdigt blev det mest asfalt igen, fast jag vet inte om det gjorde någon skillnad. Det blev duschen idag också när vi kom hem.

 


   

Vinja provsitter en park bänk vid ån. Hon tyckte den var helt okej. Rex & Angie kollar så det går rätt till.



Vi gick vidare bort mot hamnen där fanns det något som var kul tyckte Rex, det fanns ankor  Turkey.

 


  

Rex undrar om vi inte kan ta hem en sån där till kvälls mat....Dom är så många, ingen märker om vi bara tar en  BBQ .

 


  

Vinja spanar också efter ankor...

 


  

Skynda dig nu dom om du ska fota...Kan inte stå här hela dagen  Ponder .

 


  

Man kan alltid lita på Angie, hon har alltid nått gott att bjuda på  yes.

 


    

Mitt lilla hjärta  I Love You.

 


Blev som sagt ingen lång sväng, men man kan inte hinna alltid. Blev nästan 5 km så det får duga för idag.

Hade i alla fall en ruggigt tur för när vi nästan var hemma började regna Pouty. Kan det inte bara helt enkelt inte bara sluta vara så dåligt väder.

 

 

Så det var vad som har hänt hemma hos oss idag. Nu ska jag sätta mig och kolla lite på TV och hålla tummarna för att jag inte somnar.

Ska kanske träna med Jessica i morgon om hon känner sig bra. Ska bli kul  Clappy .

 

Så ha en skön kväll mina vänner så hörs vi nog i morgon också Smiley Sunglasses .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards