Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Långa Promenader & Födelsedags Kalas

Av Heratorpets Vinja - 1 november 2010 23:48

Hu vad min kropp är seg just nuThumbs Down. Var med Laila & Kenzo och gick mil spåret i årby Walking The Dog Female , har ju inte gått nått när Vinja varit halt och har väl bara blivit 5 km promenader sen vi börjat gå. Men som sagt så blev det en mil idag och min kropp känner verkligen av det. Det var jätte härligt att få komma ut och röra på sig men bara undrar hur den ska kännas i morgon bitti då jag vaknarDuh.

 

Men, men det återstår att se.

 

Ett gäng kort blev även tagna under våran sväng.

 

 

   

Kenzo.

 

    

Vinja spanar lite vad Kenzo gör. 

 

  

Kenzo poserar fint på stenen.

 

  

Kenzo med sin kampleksak.

 

  

Kenzo spanar i skogen.

 

  

Poserar lite i gräset.

 

  

Vinja står fint och Laila & Kenzo är i bakgrunden.

 

  

Dom fick posera lite även i höstlöven.

 

 

 

Efter promenaden så blev det först en tur till Ica Maxi för att hitta nått att äta, hem och laga mat för att senare på kvällen gå hem till Angie som fyllde år idag  Happy Birthday. Där blev det kakor och tårta.

 

 



  

En halloween tårta fick vi.

 

  

Angie fixar kaffe.

 

  

Lotta ville vara med i bloggen och det fick hon.

 

  

Usch vad orättvist tyckte Zäpo och Rex som fick sitta i hallen en stund.

 

 

Nu ska jag gå och sova för jag är verkligen super trött  Tired.

Får höras mera i morgon. Natti, natti

 






 
 
Maria

Maria

2 november 2010 08:36

Häftig tårta, en sådan vill jag ha :)
Alltid kul att kika i din blogg, det händer så jäkla mycket :)

http://sluggster.blogs.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

2 november 2010 12:22

Det är lätt att känna sig seg - förstår precis hur det är!

Fina bilder som vanligt! :)

Ha en fin dag!

Sv: Ja, det är skönt och se att träningen är på rätt väg :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Emma

Emma

2 november 2010 13:46


hehe.. jag är ingen känslig person så jag tar inte illa upp om du inte länkar mig hehe.. har ju en låst blogg så ingen kan ju gå in och kika :)

Min kropp mår inte bra att vara för stilla eller vara igång för mycket så jag måpste lära mig balansera det. Jag är en som härdar ut och tar ut mig i onödan men jag riskerar att låsa kroppen varje gång. har ju låst mina fingrar för att jag ansträngde kroppen i vintras. men det finns en mening med allt! :)

Har ju svårt smärta i nacke, axlar och huvud pågrund av min whiplash och så har jag ju en annan diagnos som är en annan skada som gör att jag har en enorm smärta i hela kroppen! Men jag har lärt mig mycket och utvecklas enorm som människa tack vare mina skador. Jag försöker se allt positivt! :)

Hoppas du blir piggare men det är mänskligt att känna sig seg ibland. Hur är det med Vinja? Hoppas hon mår bättre i tassen söta Vinja! Du har alltid så fina kort på din blogg roligt att se alla hundbiler tycker jag! :)

hehe.. det var ingen fara att jag tog fel dag att ställa om klockan hade ingen tid att passa :p

Hoppas du och Vinja har det bra!
massa kramar från mig och hundarna!

http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

2 november 2010 16:01

En mil är lång väg att gå :) Men det är härligt att gå långt :)
Mums vilken god tårta, den hade jag gärna velat sätta tänderna i :) Fräckt med spindeln på :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards