Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Jösses Vad Det Blåst Här Idag

Av Heratorpets Vinja - 28 november 2010 20:50

Fy fan vilket jävla väder vi har haft idag. Det har snöat och blåst hela dagenWindchill , har inte varit kul alls ute idagPouty

 

Har tyvärr inte hunnit med någon promenad idag men jag känner mig inte så ledsen för det, inte kul behöva ut och frysaFreezing Cold.  Vinja blev nog lite besviken tror jag men en vilodag är bra det också ibland och när man har sånt väder som det varit idag så känns det rätt okej  Thumbs Up.

 

 

Har blivit en tur hem till Ingrid idag för att försöka hjälpa till med vecko fotograferingen, vet inte om jag var till någon hjälp men det var kul att få gosa lite med dom igen.

 

Blev inte alls så mycke kort på dom små idag, får bli flera en annan dag   .

 

 

   

Nästan hela gänget.

 

    

Lilla söta Lisa.

 

   

Svarten.

 

    

Lite bus med en leksak.

 

    

Pyttan ser lite trött ut.

 

 

    

På väg till bilen.

 

    

Mycke spännande dofter finns det i snön.

 

   

Grå och trist dag   .

 

   

Det blir fort mörkt på kvällen, men lite mysigt ser det allt ut med snön och lysena.

 

 

 

 

 

Får hoppas att det kan blåsa lite mindre i morgon så man kan gå ut utan att frysa öronen av sig. 


Vi hörs i morgon och förhoppningsvis så har det hänt nått och även lite mera bilder.


Bye Bye  Hello.  






 
 
Greger

Greger

28 november 2010 21:53

Tokigt söta valpar!

http://www.brajulklappstips.se

 
Anna med flock

Anna med flock

28 november 2010 22:27

Trist med blåsväder men bedårande bilder på valpisarna som bara blir sötare ju mer dom växer.

Hoppas ni får bättre väder imorgon, själv har vi fått massa mer snö idag så jag hoppas dom hinner skotta undan lite så man tar sig fram ordentligt...pust!

http://timsevimse.blogg.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

29 november 2010 05:26

Vi har haft samma väder här - och nu ska jag snart trampa iväg mot jobbet. Lyckligtvis så har jag medvind, så det lär nog gå ganska fort :P

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Carina

Carina

29 november 2010 05:57

Visst måste man ha lite vilodagar ibland och det är väl bra att passa på när vädret är lite tråkigt. Här har det oxå blåst kallt och snöat lite igen. Har jobbat hela helgen så min första advent var inte den roligaste. Hoppas ni hade det bra, kram

ps så söta valparna är och som de har växt :-) ds

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Madde

Madde

29 november 2010 08:24

Blåst och snöat här i sthlm med igår, dessutom hyggligt kallt!
Men vi körde sök igår, känndes skönt att dom små liven fick göra ngt kul endå.
Söta dom små valparna är, man blir ju lite valpsugen

http://www.working-gsd.se

 
Monica

Monica

29 november 2010 08:50

Tur man har annat att tänka på när du visar så mycket valpmys, man hade ju kunnat bli sugen.
Min nästa ska bli ett VV långhår typ Maddes killar tycker dom är så läckra.
Ja det blev tidig vinter i år -15,9 här nu på morgonen, blir inte så långa utgångar men än så länge har ingen gått på tre ben.
Ha en skön måndag;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

29 november 2010 09:26

..men så söta!!
John å jag trotsade vädret igår å va ute 2 timmar i snöovädret...hade två tjejjer som sov gott efter att ha pulsat i snö som räckte mig till knäna!!*L*
Hoppas du får en bra v här börjar solen komma fram å de e -13 ute!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

29 november 2010 10:35

De är riktiga godingar valpisarna :)
Blåste rejält här igår med men idag är det bättre. Soligt och fint :)
Nova började löpa idag med hihi.

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Ingen bild

Jenny o Elba

29 november 2010 10:47

Ja, det är nog vinter på riktigt nu! Igår var det -23,5 på kallaste stället som jag var på... Brrr! Man är INTE van än! Här hemma är det -18 idag.
Man kan behöva en kura-inne-dag emellanåt...

 
Annette

Annette

29 november 2010 16:07

Hejsan
Ja vi har också haft världens väder snöat konstant i 7 dagar nu...ci har väldiga snö högar här.
Jag önsakar dej en trevlig första advent i efterskott..

Ha det gott
Annette

http://www.vovarna.blogspot.com

 
Anna & Nova

Anna & Nova

29 november 2010 18:26

SV: Ja verkligen typiskt :( Vi har inte så jättemycket tävlingar häromkring :( Det som är lite surt nu är ju att hon förmodlingen kommer löpa i sommar igen då det är som mest tävlingar häromkring :( Men som sagt, jag får hoppas jag kan pricka in några tävlignar däremellan :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

30 november 2010 18:03

Mysiga valpbilder, de ser lite trötta och sletna ut, valparna alltså.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Louise (fotoblogg)

Louise (fotoblogg)

30 november 2010 18:08

Man blir ju inte lite sugen på att skaffa sig en liten när man ser dem bilderna.
Helt bedårande.

/Louise

http://www.wizy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards