Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Blev Ingen Simning Idag :(

Av Heratorpets Vinja - 4 mars 2011 20:55

Vilket tråkigt väder vi haft idagNo. När jag slutade jobbet vid 2-taget så regnade det liteRain Cloud.

 

Var ju meningen att det var simdags idag, men Vinja började löpa idag så det blev att ställa in det  Sadly I Can't . Lite tråkigt men jag har väntat minst en vecka på att hon ska sätta igång så jag är glad ändå  Happy .

 

Så det blev att gå Lilla Gökstens rundan på kvällen som blev ca 5 km ungefär. Tyvärr så blev det inga kort tagna alls idag  Sad, så jag tänkte kolla om jag kunde hitta lite härliga sommar bilder att bjuda på nu när det är så grått och trist ute.

 

Kommer lite blandat utan någon speciell ordning.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Visst längtar man tillsommaren när man ser alla härliga gröna, soliga bilder Sunny 

 

 

I morgon så ska Vicky och jag åka till Uppsala för att träna inför Landskampen som SHK har i höst. Är först några tränings tillfällen och sen en uttags tävling. Så i morgon så ringer klockan före 7 Alarm Clock, för vid 8 så kommer Vicky och hämtar mig.

 

Håll tummarna att vi får bra väder och att vi hittar Thinking, för det är verkligen ite lätt hitta till SHK i Uppsala.

 

 

Hoppas ni alla får en skön fredags kväll.







 
 
Kerstin

Kerstin

4 mars 2011 21:48

Härligt snyggt o nytt du fått i bloggen...hon är så vacker din tjej!
man längtar verkligen till en annan årstid när man ser allt det gröna o sköna, fast man vet att då lurar ett annat otyg!
Hoppas ni får ett trevligt träningspass...natti natti!
Kram :)

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.seen.se

 
Rudi  och matte

Rudi och matte

4 mars 2011 22:12

Men vad spännande det låter! Berätta mera!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

5 mars 2011 08:45

Vad trist att hon började löpa så simningen uteblev :(

Hoppas att har bättre väder idag! Vi har fått strålande sol, så jag tänkte fortsätta med utomhusarbetet idag och bland annat börja bränna en del skräp!

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna med flock

Anna med flock

5 mars 2011 08:51

Härliga bilder, visst längtar man till sommaren nu!

Hoppas ni får en givande träning.

http://timsevimse.wordpress.com

 
Hillman

Hillman

5 mars 2011 10:33

Ja nu längtar jag ännu mera till sommaren för det enda som är bra med vintern, är att man slipper stickisar. Inga fästingar, inga mygg, inga knott, inga getingar, inga ormisar, så vintern är nog inte så dum i alla fall, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

5 mars 2011 10:35

...lycka till på träningen å ha en trevlig helg!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
maria

maria

5 mars 2011 13:49

Lycka till! och vad härligt att se lite gröna bilder. TACK för din hälsning till mig i min sorg!
kram från mig
/maria

http://:tassintryck.blogspot.com

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

5 mars 2011 19:46

Jo tänk när det blir snöfritt så jag kan börja jobba igen.
Ser fram emot att ut och jobba som murkelhund, men snart är det nog dags.......

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

5 mars 2011 22:22

Underbara bilder!! Nu längtar vi ju ännu mer!!!

http://prinsessanfreja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards