Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Tråk Väder

Av Heratorpets Vinja - 27 mars 2011 21:51

Usch vad jag är trött på den här förbannade blåsten Soapbox. Är verkligen inte skönt att ut och gå när det viner om öronen hela tidenNo


Så någon lång promenad blev det verkligen inte efter jobbet idag. Blev bara Lilla Göksten på 4 km men den var nästan outhärlig fast den var så kort  Thumbs Down. Hoppas verkligen att blåsten gett sig tills i morgon.


Inte blev det så fotandes heller  I'm sorry . Kändes inte så inspirerande att fota när det blåste så ute.



  

Att dom törs vara ute på isen vid kanalen när det varit så mycke plus grader ute.


  

Varför måste det skräpas ner så i naturen   när det finns en gratis återvinnings station knappt en mil bort.


    

En lycklig Vinja med sin boll.


  

Mattes snygging   .


  

Hittade en iställning på kameran som hette rinnande vatten. Tycker den blev rätt läcker.



Nu är det i alla fall slut på förmiddagarna för denna gång   . Ska bli så skönt med en lite sovmorgon i morgon   .


Blev verkligen ingen kul blogg idag, men vädret kan man ju tyvärr inte göra nått åt  .


Hoppas ni haft en skön helg.







 
 
Rudi o Britt Marie

Rudi o Britt Marie

28 mars 2011 08:01

Blåsten är verkligen både kall och jobbig när man vill vara ute och träna hund.I natt fick vi dessutom en del nysnö i Julita, hur kul är det?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Monica

Monica

28 mars 2011 08:10

10 sekunders filmande gjorde mina fingrar till isglassar i går;-(
I dag var det i alla fall vindstilla men då var det snö istället.
Vad läcker med vattnet, måste kolla vad jag har för inställningar har ju inte utforskat kameran än.
Ha en bra dag i våren som kom av sej.

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

28 mars 2011 11:10

...trots sol å blåst så e isen här mellan 25-30 cm tjock...helt otroligt men de ska förhoppningsvis försvinna snaaart!!*L*...imorse vaknade vi till ett vitt landskap men tog tjejjerna ut i skogen 2,5 timme å nu skiner solen å värmer gott!! ha en bra dag!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

28 mars 2011 12:47

Ja det har blåst en del det sista :( Jag tycker inte alls om det, ju kanske en varm sommardag :) Lycklig Vinja är med sin boll :)

SV: Jo visst är det en bedömmningssport men en domare får inte bete sig illa bara för det. Sen var det ju mycket runt omkring tävlingen som inte gick rätt till. I SBKs policy står det att alla skall bli behandlade lika och det anser jag mig inte ha blivit! Jag har mailat SBK så jag hoppas på svar nu!

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Annica

Annica

28 mars 2011 17:21

Ja usch o fy den här blåsten vi haft har inte varit rolig...blåser verkligen rätt igenom märg o ben:( konstigt nog så tar den på våran snö iaf..alltid något:)
Fina bilder på fina Vinja:)
Ha det bra!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

28 mars 2011 20:35

Blåsten är skitjobbig.
Få Nora att sluta jaga...........nu har det framommit från matte att Noras mamma är jaktchampion! Hon är alltså avlad på jaktlabbe linjer.
Blir omöjligt att ha henne med i skogen med hennes starka jaktinstinkt. Dessuom tar det i alla fall slut för Nora ska ha ett nytt hem

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

30 mars 2011 13:32

Vicken braig kamera din matte har, nå såna finesser har inte matten. Håller med dig om skräpet, varför kasta en massa rostigt skräp när man kan kasta det gratis på återvinningen. Här lassar hussen släpisen varje vår och kör till återvinningen, ibland blir det flera vändor.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards