Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 21 april 2011 23:02

Man tror inte det är sant när man vaknar på morgonen och det fortfarande är fint väder och sol ute  . Märks verkligen att man inte är van vid värmen än för det är inte lätt klä sig rätt när man går ut. Tror vi har haft runt en +20 grader ute idagSweating 2.


Dagens promenad blev ut mot udden, förbi Torsharg och ut mot Viggeby och vände. Blev även några intervaller för lilla fröken idag. Sprang ca 2*200*4 så det blev ungefär 1600 m som hon sprang  Running .


Vi fick ihop ungefär 5 km på dagens promenad. Hade tänkt gått längre men kom ut lite sent så jag han inte det jag tänkt mig.



  

Angie, Rex och Zäpo var på andra sidan ån. Dom hade tyvärr inte tid att följa med ut idag   .


  

Kan tänka mig att denna båt är väldigt billig just nu.....


  

Vinja skummar igenom nyheterna.


  

Det bästa man har sätter man på bordet sägs det ju   .


  

Min lilla sötnos   .


  

Det börjar verkligen bli vackert ute nu när träden börjar bli gröna.


  

Den här låg mitt på gatan när vi var ute idag. Men innan jag fått fram kameran hade han ringlat iväg.


  

Riktigt arg var han också för han fräste som bara den. Kom på efteråt att man skulle filmat. Men det var ju försent.


  

Vinja passade på att svalka benen i bäcken.


  

Vinja med sin boll.


  

Vinja i en av intervallerna.


  

Man behöver vila lite emellanåt också.


  

Även på åkrarna börjar det bli grönt.


  

Blev lite badande på tillbaka vägen också.


  

Vattenpaus vid Torsharg.


  

Ser verkligen jätte konstigt ut med snöhögarna som är kvar på Torsharg.


  

När vi ändå gick över vid Torsharg så passade vi på att träna lite kryp också. Är svårt att träna det själv då man inte ser vad bakdelen håller på med.....Försöker få ordning på vänster svängarna vilket verkligen inte är lätt Thinking. Dom är verkligen kluriga, får hoppas vi kan få någon ordning på dom innan vi ska ut och tävla. Vill ju gärna lyckas med dom momenten med hög koffecient.

  

I morgon är jag ledig men ska ut på kvällen och jobba natt. Gör nätter över hela påsken och slutar på måndag morgon. Ska träffa Janne igen i morgon och få lite hjälp med Vinjas upptag. Hoppas verkligen hon kan få tillbaka den säkerheten som hon hade i höstas då hon gick rätt 9,5 gång av 10.

  

Hoppas att eran dag också varit solig Sunshine, antar att dom flesta av er nu kommer att vara långledig över påskenEaster Basket. Så jag håller tummarna att ni får bra väder.



Ha det så gott så hörs vi i morgon.



Natti, Natti Dreaming.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards