Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 april 2011 22:45

Jösses vad trött och seg jag var när klockan ringde i morseAlarm Clock. Dagens plan var att åka och lägga några upptag till Vinja. Men efter jag ätit frukostSipping Teavar jag så trött så jag gick och la mig igen  Pillow

Vädret var ju inte heller så inspirerande, var mulet  Black Cloud och blåste som bara den ute Windy. Så med det vädret fick man ju inte nån större lust att göra nått Pouty.


Vid 11 taget så gick vi i alla fall ut för lite rastning, blev bara udden och tillbaka. Kände mig lite piggare när vi kom ut så jag passade på att träna lite inkallning utan ställande. Lilla fröken har nämligen börjat tänka lite för mycke själv och börjar sakta in själv om hon kommit drygt en tredjedel av sträckan. Inte bra allsNo.

Så nu blir det att köra inkallning utan ställande för att få upp farten och om vi ska köra ställanden att hon alltid får springa minst halva sträckan innan hon får stanna.


Lite skall övningar blev det också. Riktigt nöjd var jag idag för hon satt mycke mera stilla än hon brukar göra Bravo!.



Lite bilder från dagens korta utevistelse kommer här.



  

Hade börjat klarna upp lite när vi gick ut.


  

Kollade in bryggan lite också.


  

Lite poserande på stubben blev det också.


  

Härligt blå himmel var det, men hu vad det blåste.


  

Hör du att jag skäller morsan.


  

Man ser nästan ända ner i magen....


  

Ser riktigt farlig ut.


  

Det är jobbigt att skälla.


  

Litet vårtecken, snart kommer det nog komma lite grönt på träden också   .



Som vanligt så kom solen fram och det blev ett kanon väder lagom vi var tvungna gå in. Fast det varade visst inte så länge. Har visst varit ett väldans växlande väder idag på em.


Hoppas på sol i morgon utan blåst.



Natti, Natti Sleeping








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards