Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Enduros F-Kull 7 Veckor Idag

Av Heratorpets Vinja - 24 juli 2012 23:15

Idag på em så var jag hos Ingrid och hälsade på F-kullen som idag är 7 veckor. Dom har växt en massa sen sist och är såå sööta   .


Jag följde med Ingrid och hela gänget till Kjula skogen för lite vecko fotografering   . Som vanligt när jag fotar så blev det en väldans massa kort, lite drygt 150 st   . Så ni kan förstå att det inte var så lätt att välja   .


Som vanligt så har jag lite svårt att se vem som är vem   . Men jag ska försöka göra mitt bästa så det kan bli fel på några   .


Ja då ska jag göra ett försök då att få det rätt, blir föresten mycke bilder så nu är ni varnade   .


.

 

Falco.


 

Inte helt säker, men tror Freda.


 

Hela gänget i skogen.


 

Hmm, inte så samarbetsvilliga fotomodeller. Till vä Fix It och till hö tror jag Fnittra.


 

Fnittra.


 

Killen som man inte tar fel på, Freck.


   

Fix It.


 

Fix It och Freck.


 

Ingrid med hela gänget.


 

Fnittra.


 

Kennelmamman hämtar lite vatten åt dom små.


 

Törstiga var dom allihopa.


 

Fix It.


 

Fix It och Freck. Men brorsan vilken lång tunga du har....


 

Men du, nu försvann den ju.....


 

Fnittra.


 

Freck och Fnittra.


 

Freda pussar lite på kennelmamman.


 

Freda.


 

Farah.


   

Visst är hon söt Farah när hon vinkar.


 

Farah och Fix It koncentrerade på bollen.


 

Freck och Freda.


 

Visst är dom söta.


 

Söta Freck.


 

Falco på språng.


 

Freck.


 

Falco.


 

Hela gänget.


.

Får hoppas nu att jag träffade rätt på några bilder vilken valp som är vem. Inte så lätt alla gånger när man bara träffar dom 1 gång/vecka.


Har föresten varit ett strålande väder idag med sol hela dagen   . Kanske i något varmaste laget för min del   , men skönt att slippa regnet i alla fall   .


Finns föresten några bilder till på Vinjas småttingar, men dom tar vi i morgon så har jag nått att blogga med då också   .


Nu är det snart dags att försöka sussa lite   så man inte blir uppe halva natten som jag brukar   .





 



 
 
Malin

Malin

25 juli 2012 05:25

Åh jag kan inte äta mig mätt på dessa bilder :) Så underbart fina bilder :) man blir helt varm i hjärtat!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
sara

sara

25 juli 2012 08:42

Jag blir helt salig, gud så underbara dom är bebisarna! Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annelie

25 juli 2012 11:32

Vilka fina bilder du tar! :) Du fångar så många fina moment! Eftersom jag är helt katstrofal på valpfotografering vill jag gärna ha några bilder på Farah som du tagit...
Snart kommer Bozza... :) Och Vinja förstås! Kul! Hälsningar Annelie, Uppsala

Heratorpets Vinja

25 juli 2012 14:56

Självklart kan du få dom bilderna jag har på Farah. Kommer garanterat bli en massa fler på valpträffarna.
Vi får väl höras på nått sätt då så du kan få dom korten som du vill ha.

//Ann-Margret

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

25 juli 2012 14:48

Åh, så söta, så söta! Och lilla Farah som vinkar sött! :)

Sv: Det verkar tyvärr inte fungera så bra, så jag ska prata mer med den nya ägaren för att se om det blivit bättre. Det gick bra i början, men sen verkade det troligtvis hänt något i flocken som gjort att hon isolerat sig från de andra hundarna. :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Junitjej

Junitjej

25 juli 2012 19:32

Åh, så himla söta! Det är så att man smälter!

http://junitjejen.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

26 juli 2012 21:56

Fy inte ett dugg söta! Ha, ha så himla goa :-)

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards