Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Blir En Sammanfattning Av Veckan

Av Heratorpets Vinja - 11 maj 2014 12:30

Ja då var det tyvärr ett tag sen igen   . Men nu beror det på att det varit sånt skitväder ute hela veckan så kameran har fått vara hemma och att blogga utan kort är ju hur trist som helst   .


I tisdags så var det Treadmill träning för Bozza, blev 30 min med 20 min trav med blandad Jet Stream.

Det var även dags att mäta Bozzas muskler vilket blev en väldans positiv överraskning   . På 2 månader har hon ökat fram från 24,5 cm till 27 cm. En ökning på 2,5 cm. Bak had hon ökat från 46 cm till 50 cm så nog känns det kul att träningen gett sånt bra resultat   .


.

 

Bozza i Tredmillen.


.

I onsdags så blev det vila för tjejerna.


I torsdags blev det en cykeltur på ca 5,5 km.


I fredags så blev det en promenad runt i Torshälla som blev ca 6 km.


Igår lördag så var det en riktigt seg dag   , var så trött   . Så på det blev mest slappa i soffan. Men som tur var så hade vi bokat en simtid på em så tjejerna blev inte utan motion iaf   . Blev ett pass på ca 30 min för tjejerna i poolen   .


Så här kommer det lite bilder från gårdagens simträning.


.

     

Mor och dotter i bassängen.


 

Vinja   .


   

Bozza   .


 

Bozza laddar inför hoppet.


   

Tjoohoo vad kul   .


 

Hon är lite våldsam dottern när dom simmar, här biter hon morsan i nacken....


 

Litet busfrö.


Vinja tar en liten paus.


.

Här kommer lite bilder på Bozza när hon hopar ner i poolen.


.

           

Min knäppa lilla tjej   .


.

Lite bilder på Vinja när hon hoppar.


.

       

Morsan kan hon också.


 

Mera hopp.


 

Blötdjur.


 

Jösses vad det stänker.


 

Vinja kollar in Bozza som är på G.


 

Lite intervaller med Vinja.


   

Min fina Vinja.


     

Ja hon gillar verkligen att hoppa.


   

Min söta lilla Bozza.


.

Ja då var man äntligen ikapp igen då   . Får hoppas på bra fotoväder nästa vecka så det ev kan bloggas nått.


Snart åker vi till skogen jag och tjejerna, blir troligtvis spår om det inte är upptaget där vi tänkt att vara.


Hoppas ni alla får en bra söndag   .


 

 
 
Ingen bild

Carina & Ninja

11 maj 2014 23:12

Oj vad ni är duktiga. Jag ska nog skicka Ninjan till dig , hon som är på bantningskur ;-) Men snart kan vi i alla fall börja simma i sjön, cyklar ju också men hon HATAR det verkligen så det är lite blandade känslor där. Ha det gott. Kram från Oss!

 
Malin

Malin

12 maj 2014 22:45

Sagt det förr men det tåls att sägas igen,
jätte kul att du kör inlägg som sammanflätar allt ni gjort :)
Fina bilder som alltid!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards