Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 maj 2014

En Sammanfattning Av Vad Som Hänt

Av Heratorpets Vinja - 25 maj 2014 23:00

Ja då ska jag försöka sammanfatta vad som hänt sen sist. Gäller ha bra minne när man bloggar så sällan   .


Får varna redan nu att det blir MYCKE bilder.


.

Fredag 16/5 när jag vaknade så åkte jag och tjejerna hem till Lena och grabbarna. Hjälpte Lena med att göra ordning för tävlingen som skulle vara på lördagen och sen var Vinja och blev kollad i ryggen.


Lördag 17/5 Var skrivare på Örebro BK:s söktävling så hundarna har mest vilat.


Söndag 18/5 Blev det spår för alla, Vinja fick ett spår på 400 meter med 4+slut och det gick bra   . Bozza fick ett spår på lite drygt 900 meter med 6+slut, det var ett klurigt spår som både gick genom sankmark och där det var torrt. Hon var super duktig    men blev riktigt trött för det var jätte varmt ute   .


Här kommer lite bilder från när vi var hos Lena.


.

 

Bozza och Bärra.


 

Fina Qalle   


 

Gänget letar godis i gräset.


.

Här kommer lite bilder på Ego när han spårade.


.

       

Duktiga Ego.


.

Måndag 19/5 Blev det en cykeltur för tjejerna på ca 6,5 km.


Tisdag 20/5 Var på klubben och tränade lite uppletande med tjejerna. Dom fick 5 förmål var och skötte sig kanon   .

Blev även ett kort lydnadspass för tjejerna, för Bozza blev det lite läggande, inkallning, fritt följ och apportering. Hon skötte sig bra   .

Vinja gjorde 2 snabba delen på famåtsändandet och apportering med metallen och bägge gick bra   .


.

Bozza uppletande.


.

     


.

Vinja uppletande.


.

     


 

Duktiga tjejer efter uppletandet.


.

Onsdag 21/5 Bozza tränade i Tredmillen, blev 30 min och av det 20 min trav i Jet Streamen.


.

 

Bozza i Treadmillen.


.

Sen blev det bara en kort rastning för bägge och det blev lite kort då också självklart   .


.

Vinja plaskar lite i vattnet.


Smyger på morsan.


     

Lite bus.


 

Full fart.


   

Va, sa du nått om att jag inte fick bada....


 

Tjejerna poserar vid ån.


.

Torsdag 22/5 Blev en liten promenad runt i Torshälla på kvällen som blev ca 4 km. 


Här kommer bilder från den.


.

Fina rosa blommor.


 

Tjejerna i kvälls soen.


 

Busig Vinja.


 

Bozza   


 

Vinja   


 

Min fina flickor   .


 

Vinja i kvälls solen.


 

Är så grönt och fint ute nu.


.

Fredag 23/5 Blev en kortis på ca 2 km nr jag kom hem från jobbet och på kvällen så lev det simträning för tjejerna   . Ca 40 minuter blev det i poolen för dom vilket dom uppskattade   .


Lite bilder från promenaden och simningen kommer här.


.

 

Utsikt över ån.


 

Två små kossor.....


 

Lite bus orkade dom med fast det var varmt.


 

Badgalen Bozza.


 

Mor och dotter.


 

Tjoohoo nu kommer jag.


  Blötdjur.


 

Hallå....Kan nån rädda mig från den här galningen....


 

Vinja.


 

Galen....


 

Hon kan stänka Bozza.


 

Akta dig morsan.....


     

Vinja hoppar.


 

Sitter och väntar. 


       

Att hoppa är kul tycker Bozza.


.

Lördag 24/5 På dagen så blev det en kort sväng på ca 2,5 km runt vid ån. Tjejerna fick även svalka av sig lite i vattnet.


.

 

Vinja.


   

Busiga flickor.


 

Fina tjejer.


                     

Skönt att få svalka sig lite i värmen.


 

Utsikt från slussen.


.

På kvällen blev det även en promenad på ca 9 km. Det blev inga kort förutom ett på solnedgången.


.

 

Solen på väg ner vid Torsharg.


.

Ja det var lite sammanfattning av vad som hänt. Det vi gjort idag får vi ta en annan dag för jag har inte hunnit fixa med korten.


Ha det så bra så hörs vi en annan dag   

 


 

 
 
Malin

Malin

26 maj 2014 16:57

Varning för många bilder, det behövs inte :) inte för oss som älskar dina fina bilder!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Heratorpets Vinja

26 maj 2014 17:02

Roligt att våra bilder är uppskattade :-). Det blir ju en hel del ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards