Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Heratorpets Vinja - 5 april 2011 22:30

Dagen började med att jag åkte och bytte till sommar däck på bilen.


  

Det gjordes här.


Sen iväg och hämtade Pers moppe som varit på vinter förvaring. Hämtade sen Angie och vi började vi våran tur med varsin glass vid Slagsta.



  



Efter det så var det dags för lite bolljakt. Åkte till Eskilstuna Hundcenter med hittade inte vad vi sökte där   .


På väg dit så behövde hundarna rastas lite så vi hittade ett litet gärde som passade bra.



  

Skithundar.


  

Zäpo och Rex gnager på pinnen.


  

Zäpo.


  

Rex.


  

Mor och son gnager på samma pinne.



Sen blev det en sväng ut till bruks för lite träning. Vinja och jag körde igenom elit momenten med lite blandat resultat. Finns en hel del som behöver tränas kan jag i alla fall säga.



  

Eskilstuna BK


  

Sakta delen på framåtsändande ska vi träna här.


  

Bollen får man när man varit duktig.


  

Tunga apporten.


  

Metall apporten.



Sen blev det en tur hem till Vicky för att Zäpo skulle få leka lite med Axa. Vicky är hundvakt till Axa och hennes mamma Russin när deras husse och matte är på semester.


Lilla Axa och Zäpo är föresten exakt lika gamla då dom är födda på samma dag.



  

Angie och Vicky och sen är det Molle och Happy tror jag.


  

Zäpo och Axa bak, tror den andra är Russin.


  

Angie med hela gänget.


  

Dotter och mor samsas om samma boll.


  

Zäpo lyckades också få tag på bollen.


  

Zäpo och Axa har dragkamp.


  

Mera dragkamp.


  

Axa och Zäpo.

  


Blev tyvärr inte så mycke skrivet idag. Men bloggen var super seg och tog en massa onödig tid   . Klockan är nu 23,00 och jag ska upp klockan halv 5 i morgon   . Ska rasta Vinja och fixa mackor till jobbet och förhoppningsvis kunna sova också.


Så jag ber om ursäkt att jag inte hinner titta in till er andra i kvällI'm sorry. Men jag lovar bättra mig till i morgon Thumbs Up.



Ha det så bra och Natti, Natti på er Sleeping











Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards