Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 2 december 2011 23:16

Japp, då var man ledig i några dagar igen   . Har verkligen varit fullt upp här idag sen jag vaknade.

Gick upp strax innan kl 12, åt frukost och vaknade till lite och kollade lite på datan Computer. Vid halv 3 så kom Angie hit och sen dess var det full fartPhew. Först åkte vi till Rusta för att kolla lite och även shoppa lite, sen blev det Clas Ohlson där jag köpte en massa förvaringslådor med lock. Tänkte använda dotterns gamla rum och få ordning på alla hundsaker man har. vet ju knappt vad jag har för nått  Thinking så ibland så köper man en massa "bra och ha saker" som det visar sig sen när jag kollar att jag redan har  Shy Whistler. Ibland inte bara en utan flera stycken till o med.


Efter det så åkte vi till Jump in Ridsport och inhandlade lite färskfoder, sen till ÖoB och till sist en tur till Willys.


När allt var utlastat och inpackat var klockan strax före kl 19,00 och kl 20,00 så hade vi ju som sagt en simtid   så det var bara packa simsakerna, rasta hundarna och fara iväg till Strömsholm.


Dagen simträning för Vinja blev ca 25 min och av det 2*2 min i Jet Streamen. Strax innan kl 22,00 så var vi hemma igen, så det har som sagt blivit en väldans lång dag  Phew.


Har föresten varit rätt bra väder här idag med lite sol   , tyvärr så han vi ju inte gå nån promenad i solen då det varit full rulle.


Lite bilder från dagen tänkte jag bjuda på, börjar med några bilder från mitt på dagen när jag rastade Vinja vid ån och sen lite från kvällens simträning.


.

  

Vinja har kul med en pinne hon hittade.


  

Som ni ser så var det rätt okej väder här idag.


  

Kolla vad bra, här var det jätte geggigt förut men nu har dom lagt på en massa grus ända ut till udden där det var geggit. Kanon bra   .


       

Även om man bara är ute en snabbis så får man inte missa sitt jobb med bryggorna....


   

Mattes snygging.


   

Äntligen i badet.


Zäpo med en egen stil att hålla sin dummy.


   

Vinja kämpar i Jet Streamen.


   

Kan behöva en liten kort paus när man jobbat hårt.


   

Mor och son stortrivs i vattnet.


   

Zäpo efter dagens simträning.


   

En trött och nöjd Vinja efter dagens simpass.


.

Ja, så har våran dag sett ut. Inte en lugn stund på hela em. I morgon så ska vi åka och träffa Janne och spåra lite. Hoppas verkligen att vi får bra väder   .


Åter kommer med en rapport i morgon hur det gick. Måste försöka komma i säng snart om inte kroppen tror den ska vara uppe en natt till. Men jag tvivlar på att jag lyckas komma i säng snart, men jag ska gör mitt bästa   .


Ha det så bra allihopa så hörs vi i morgon igen Kisses   






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards