Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 1 december 2011 20:45

Idag så har det som vanligt varit mulet och trist ute Partly Cloudy, kom till och med lite regn på em när vi var ute och gick.


Vet i och för sig inte hur vädret var på fm för då sov jag   , har ju nämligen jobbat i natt.


Vid 2 taget när jag vaknat till och ätit lite frukost så gick jag och Angie en promenad  Walking The Dog Female. Blev en tur i skogen och sen på elljusspåret för att slippa lite av blåsten ute  Windy. Idag så fick Vinja och Zäpo lite träning med klövjeväskan, ca 15 min gick dom med den och Vinja hade 1 kg i vardera väska.

Dagens promenad blev ca 7 km.


Sen var det hem för att fixa lite mat  Hungry och sen gå och sova lite igenTired för att orka med en natt till på jobbet   .


Lite kort på promenaden blev det, men det var ju rätt mulet så dom blev som dom blev   .


.

  

Stolt Vinja med en pinne hon hittat. Tyvärr så fick jag inte med hela henne.


  

Sånt här väder hade vi idag, mulet och grått.


  

Men fy fan, vad har dom haft på den här pinnen.....


  

Spanar efter Zäpo som kommer.


  

En suddig busbild.


  

Så var vi i skogen och Vinja hittat en bra pinne.


      

Många bra pinnar hittades   .


  

Vinja och Zäpo redo för ett träningspass med klövjeväskorna.


  

Lite posering i mörkret.


.

Mera än så hans det inte med idag. Har som sagt en natt kvar innan jag är ledig, börjar sen på onsdag morgon   .

Hinner inte kolla vad ni haft för er under dagen nu, men ska försöka under natten om jag kommer ut på nätet.


Ha en fortsatt skön torsdags kväll   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards