Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 6 december 2011 20:35

Snön som kom igår kväll ligger fortfarande kvarSnow Angel . Rätt skönt då det är ju helt klart mycke ljusare ute nu, det som inte är så bra är ju alla isfläckar som ligger under snön som man inte ser. Blir rätt halkigt på vissa ställen  Ice Skating . Mellan 0 och -3 grader har vi haft under dagen.


Dgens promenad gick ut mot Kolsta men upp sen i skogen mot elljusspåret och sen runt på det. Den svängen blev nästan 8,5 km, var jätte skönt ute och även solen var framme idag   .


.

  

Blev rätt snopen när snön var kvar i morse.


  

Snön lyste upp fint vid ån.


  

Var till o med lite is på vattnet.


  

Vinja som precis har snörullat lite. Syns i ansiktet att hon är snöig.


  

Håller koll när Zäpo kommer.


  

Mor och son, ser nästan ut som dom pussas   .


          

Blev en massa bus idag också. Vinja har verkligen varit på hugget ett par dagar och varit busig.


  

Solen försvinner tyvärr rätt snabbt, men lite sol och blå himmel är det.


  

Vinja i flisar tagen igen.


  

Men morsan, varför har du sönder din fina pinne.....


  

Så söta när dom delar pinne.


  

Lite dragkamp han dom med också.

    

.

Efter promenaden så har jag bara slappat vid Tv:n och softat mest hela emRecliner.   Det ända jag gjort är att laga lite matCooking Dinner. Skulle väl egentligen behövt  Vacuuming och  Moppingoch även Dustinglite. Men idag kände jag bara för att slappa så det fick bli så. Är nästan helt säker på att allt det där finns kvar även i morgon, ingen risk det görs av sig självWink.


I kväll MÅSTE jag komma i säng i tid, börjar nämligen jobba i morgon igenPouty. Så i morgon ringer klockan halv 5. Jag som varit trött när jag gått upp vid 9, hur ska man då känna sig i morgon Alarm Clock.


Håll tummarna nu att jag kommer i säng skapligt.


Natti, Natti vi hörs i morgon Hello.








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards