Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 december 2011 22:30

Börjar faktiskt känna mig bättre nu   , lite trött och seg men annars helt okej   . Det trötta och sega kan ju även bero på det mulna och tråkiga vädret som ärBlack Cloud, inte kul alls. På em/kvällen så har det även regnat rätt ordentligt ocksåRainy.


Är som vanligt lite seg startad på morgonen  , så strax innan kl 10 gick jag upp. Beror väl troligtvis på att klockan nästan alltid hinner bli runt 2 på natten innan jag lägger mig   .


Blev en promenad mitt på dagen idag, fast det hade tyvärr redan hunnit bli rätt mulet. Gick en sväng ut mot udden, bort mot Kolsta, skogen till elljusspåret och gick sen på elljusspåret och hem. Det var jag, Vinja, A och Zäpo som var ute.


Både Zäpo och Vinja fick sig ett träningspass med klövjeväskan på ca 15 min, dagens promenad blev ca 8,5 km.


.

   

Vinja tar en liten snabbkoll av bryggan.


Kanske är det ingen som ser mig här bakom....


  

Mattes fina flicka.


  

Kameran hinner inte med när dom springer så fort.


  

Kom igen då morsan....Ska vi busa lite....


      

Kul med lite brottning och bus.


  

Så söta dom är.


  

Himla mulet ute, men vi klarade i alla fall promenaden utan regn.


  

Hallå där....Jag vill också ha den pinnen....


  

Fina Zäpo.


  

Vinja redo för ett pass med klövjeväskan.


  

Zäpo också redo för ett träningspass.


  

Vinja efter avslutat träningspass.


.

Sen gick vi hem och lite mat Spaghetti, hamnade sen framför Tv:nRecliner och tittade på lite film. Blev näst sista Harry Potter filmen, Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Så nu har vi bara en kvar innan vi sett alla.


Hoppas verkligen att solen kan visa sig lite i morgon, den var framme en kort stund på fm idag   men var tyvärr inte framme så länge.


Tänkte kolla lite hur eran dag varit, med lite tur så kanske jag kan komma i säng lite tidigare idag.


Ha det så bra så hörs vi i morgon Blow Kiss


     






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards