Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Heratorpets Vinja - 23 december 2011 20:45

Vad är det för konstig vinter vi har med nästan 7 plusgrader uteThinking. Kan ju säga att man har noll julstämning just nuThumbs Down .


Har varit ledig idag men tyvärr så har jag inte fått så mycke gjort. Dagen började med en låång skön sovmorgon Pillow, vid 10 taget gick jag upp. Rastade Vinja, hamnade lite vid datan Computingoch sen lite frukost vid Tv:n.


Vid halv 1 taget så åkte jag och Vinja iväg för att gå en promenad Walking The Dog Female. Blev inte så jätte lång sväng, nästan 4,5 km blev den. Men för att kompensera den korta promenaden så fick hon dra sina kedjor ca 15 min idag.


Efter promenaden blev det en snabbis till elgiganten, dom har super billiga skumtomtar där som jag har blivit super förälskad i   . Sen blev det en tur till Växtriket för att köpa blommor till en julgrupp till mamma. Brukar alltid göra dom själv, men i år var det super svårt   . Tyckte inte alls dom hade så mycke blommor att välja på som dom brukar. Tog en evigheters tid där inne. vet inte hur många gånger jag sprang runt där inne. Var i alla fall där inne minst en timmePhew.


Lite bilder från våran lilla sväng kommer här.


.

   

Vägen mot våtmarken. Var rätt kladdigt där.


   

Det är mycke vatten i ån.


   

Nej du lilla fröken, nått badande blir det inte.....


   

På den här åkern fanns det lite snö iaf.


   

Fina tjejen.


   

Nån bryggkoll blev det inte här, bryggan ligger ju nästan under vattnet.


   

Vinja redo för lite dragträning.


   

Vinja kämpar på.


   

Bollen får man som vanligt efter man tränat.


   

Mattes sötnos   .


   

Så här ser det ut hos oss nu, inte vidare värst juligt.


   

Så här blev julgruppen som jag gjorde till mina föräldrar.


.

Nu är det snart dags att åka och jobba   . Jobbar natt under hela julhelgen, ända fördelning är väl storhelg tillägget   ,


Önskar alla mina kära bloggvänner en Riktigt God Jul


                                                    


                                        





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards