Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 11 november 2012 23:00

Usch vad less man blir på detta väder   , har ju fan varit mulet och regnat från och till hela helgen.


På fm blev det mest slappande i soffan vilket var så skönt   . Vid halv 2 - tiden så tänkte jag passa på att gå en promenad innan jag åkte och handlade. Han inte komma speciellt långt innan det började att dugga lite. Men snart så ökkade det och jag vände för jag ville inte att kameran skulle bli blöt.


Men lagom vi var halv vägs tillbaka så slutade det att regna, men jag hade ingen lust att vända igen. Den lilla svängen blev bara 1,5 km   .


Det mulna vädret var verkligen inte kul att fota i och det blev så tråkiga bilder idag. Men bara skriva en massa och sen inte visa några kort är ju super tråkigt, så här kommer det lite tråkiga kort från våran korta promenad.


 

Mor och dotter.


 

Kom igen så busar vi.


 

Himla suddig men jag tyckte Bozza blev så läcker när hon var i luften.


 

Morsan på hugget.


 

Snart kommer det ett ryck...


 

Lipar åt fotografen.


 

Mulet och trist som ni ser.


 

Vill ha samma pinne.


 

Mysigt att gnaga på samma pinne.


 

Lycka är att dela en pinne.


 

Jag vann denna gången.


 

En liten snabb bryggkoll hans det med.


 

Ser ut som nått är äckligt   .


Eftersom promenaden blev så kort så tog vi en liten tur på kvällen i mörkret. Blev den som vi kallar Lilla Göksten som blev nästan 4 km. Så den sammanlagda promenaden blev 5,5 km och det är ju inte så illa   .


Nästa vecka så är det nattvecka, så jag hoppas jag får sova lite mera än sist   . Borde bli lite längre för Bozza blir ju äldre och kan hålla sig längre och längre   .


Blev nåågot sent i natt innan jag la mig, tror hon var runt 2,30 ungefär   . Sen upp vid 8-taget, blir kanske liite för lite sömn   .


I morgon så har dom lovat sol hela dagen   , hoppas verkligen att det stämmer för jag är ju ledig hela dagen.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen, tror jag   .





 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards